Strø tanker af tabt information efter jeg startede forfra

Vigtig information til det Danske folk på Dansk
Post Reply
pacman
Site Admin

Post by pacman »

... ja der er sgu tusinder, men man skal jo starte et sted så her kommer det:

Gennem tiderne har der været kæmpet mange krige og været undertrykkelse alene bare for at få den kalender vi bruger i dag.

Der kan være mange teorier og grunde til det, og det er der selvfølgelig også, men her vil jeg bare lige nævne en jeg synes er vigtig da den handler om flere ting lige fra hvordan vi oplever og bliver bedraget og psykologisk holdt nede på et barneplan i hvor underbevidsthedens viden og hjernens rationalisering bl.a. skaber en form for dybtliggende hjernevask som George Orwell skabte begrebet på der hedder "doublethink".

Hvor mange dage er der i en uge? 7

Hvor mange uger er det så i en måned? 4

Hvor mange dage skal der så være gennemsnitligt i en måned? 28

... Når vi nu ved det, hvad giver 28 dage / en måned gange 12 der fortæller os hvor mange måneder i et år der er? Det giver 336 dage i et år.

Men hov, alle ved jo at der er 365 dage på et år? Så mangler der jo 29 dage?

Tja, uanset hvad så har vores kalender 12 måneder, folk på månedsløn (de fleste) får hver måned - Hmmm, mon dette her kan bruges til at manipulerer med andre ting i den her forbindelse?

Så er der jo en masse andre former for manipulation med vores ellers naturlige cyklusser, bare for at nævne en af de mere åbenlyse som f.eks. sommer -og vintertid.

Men det var vidst lige det for nu - så er vi i gang igen herinde om ikke andet.

----
2020 was the year of "the great reset" aka a Royal Nazi Global Military Dictatorship
by the UN / NATO elite, using the COVID19 hoax to take EVERYTHING away - RESIST !
Post Reply