STOP MED AT KALDE DET FOR EN VACCINE.

Vigtig information til det Danske folk på Dansk
unplugged

Post by unplugged »

DET ER FAKTUELT IKKE EN VACCINE.
I.flg Selveste Sir John Irwing Bell
Så forventes 60 til 70% af kvindelige vaccinemodtagere i den fødedygtige alder at blive sterile.
Dette bakkes op af tidligere videnskabschef hos phizer:
Dr. Mike Yeadon der udtaler i december 2020 :" covid vaccine is female sterilizastion".
Derudover kan vi forvente at se voldsomt mange autoimmune reponses hos folk ved stik nummer to.

Bevis jeg tager fejl.
Plz do.
Men i sidste ende rocker jeg med min sølvpapirshat i glædelig forvisning om at jeg kan fjerne den når som helst jeg vil.
Kan du sige det samme om din genmodifiserende/ændrende "vaccine"?

Og nåh jah, en sidste ting:
På rt-pcr test kit fra phizer kan læses følgende:
NOT FOR DIAGNOSTIC PROCEDURES.
Danmark bestilte sammen med andre synske lande disse
" covid test kits" allerede tilbage i 2018 ???
Lissom vi osse ser at dansk corona/covid 19 undervisningsmateriale er produceret allerede i 2019???

Sig mig SNORK SOVER ALLE BARE HER I LANDET?
HVA FANDEN SKER DER?
pacman
Site Admin

Re: STOP MED AT KALDE DET FOR EN VACCINE.

Post by pacman »

FLYTTET.

Jeg rykkede lige dette opslag fra det Engelske forum til det Danske -Af åbenlyse grunde ;)

Og ja, du har fuldstændig ret: Langt de fleste af dem der laver mRNA "vacciner" har ALDRIG lavet vacciner før - og grunden de selv giver hvorfor er fordi dette her INTET har med vaccine at gøre på NOGEN måde !!!

Top Medical Inventor: COVID mRNA “Vaccine” Not A Vaccine
https://www.infowars.com/posts/top-medi ... a-vaccine/

Medical inventor and author David Martin proves that the Pfizer and Moderna mRNA vaccines are not vaccines by medical definition and how Big Pharma is using national and state emergency authorizations to force these untested gene therapies onto the population.

References

• It is unlawful under the FTC Act, 15 U.S.C. § 41 et seq., to advertise that a product or service can prevent, treat, or cure human disease unless you possess competent and reliable scientific evidence, including, when appropriate, well-controlled human clinical studies, substantiating that the claims are true at the time they are made.

• Definition of Vaccine: A product that stimulates a person’s immune system to produce immunity to a specific disease, protecting the person from that disease. Vaccines are usually administered through needle injections, but can also be administered by mouth or sprayed into the nose.

• Immunity: Protection from an infectious disease. If you are immune to a disease, you can be exposed to it without becoming infected.

• “The primary endpoint is the prevention of symptomatic COVID-19 disease. Key secondary endpoints include prevention of severe COVID- 19 disease and prevention of infection by SARS-CoV-2.”

• “As of this writing, no correlate of protection for SARS-CoV-2 has been established.”

• “No existing vaccines have been shown to be effective against infection with any betacoronavirus, the family that includes SARS-CoV-2, which causes Covid-19.” Polack FP, Thomas SJ, Kitchin N, et al. Safety and efficacy of the BNT162b2 mRNA Covid-19 vaccine. N Engl J Med 2020;383:2603-2615.

In Jacobson v. Massachusetts, 197 U.S. 11 (1905), the court held that the context for their opinion rested on the following principle:

“This court has more than once recognized it as a fundamental principle that ‘persons and property are subjected to all kinds of restraints and burdens in order to secure the general comfort, health, and prosperity of the state…”

The Moderna and Pfizer “alleged vaccine” trials have explicitly acknowledged that their gene therapy technology has no impact on viral infection or transmission whatsoever and merely conveys to the recipient the capacity to produce an S1 spike protein endogenously by the introduction of a synthetic mRNA sequence. Therefore, the basis for the Massachusetts statute and the Supreme Court’s determination is moot in this case.

From Iowa Code:

Vaccine means a specially prepared antigen which, upon administration to a person, will result in immunity.

“Vaccine” means a specially prepared antigen administered to a person for the purpose of providing immunity.

Pursuant to the authority of Iowa Code section 147.76, the Board of Pharmacy hereby gives Notice of Intended Action to amend Chapter 8, “Universal Practice Standards,” and to adopt new Chapter 39, “Expanded Practice Standards,” Iowa Administrative Code.

Section 5(a) of the FTC Act, 15 U.S.C. § 45(a), prohibits “unfair or deceptive acts or practices in or affecting commerce.” Further, misrepresentations or deceptive omissions of material facts constitute deceptive acts or practices prohibited by this section of the Act. Notably, Section 12(a) of the FTC Act, 15 U.S.C. § 52(a), prohibits the dissemination of any false advertisement in or affecting commerce for the purpose of inducing, or which is likely to induce, the purchase of food, drugs, devices, services, or cosmetics. Supple is a “drug” as “drug” is defined in Section 15(c) of the FTC Act, 15 U.S.C. § 55(c).

David’s book, “Lizards Eat Butterflies”, is now available on Amazon and Barnes & Noble:

Scenes from the 2 season reboot of the TV series V show eerily similar parallels to the NEW medically induced tyranny that is ongoing with the COVID-19 Plannedemic.

---
2020 was the year of "the great reset" aka a Royal Nazi Global Military Dictatorship
by the UN / NATO elite, using the COVID19 hoax to take EVERYTHING away.
When I was a child, people wrote stories about artificial intelligence that did not exist
- In the near future, artificial intelligence will write stories about humanity that does not exist.
pacman
Site Admin

Post by pacman »

Dr. Francis Boyle: “Bioweapon” mRNA Vaccines Violate Nuremberg Ruling Against Nazi Cruelty

http://tv.infowars.com/index/display/ca ... 5/id/11124

Dr. Francis Boyle joins The Alex Jones Show to expose how forcing the untested lethal mRNA vaccine on the public violates a Nuremberg ruling against Nazi medical experimentation cruelty.
2020 was the year of "the great reset" aka a Royal Nazi Global Military Dictatorship
When I was a child, people wrote stories about artificial intelligence that did not exist
- In the near future, artificial intelligence will write stories about humanity that does not exist.
pacman
Site Admin

Post by pacman »

Den sidste film jeg så var med Tom Hanks der redder en hjemløs pige ... Fordi han er SÅÅÅÅ sød, specielt ved børnene, ahhh ha ha.... verden er sgu helt vendt på hovedet.....

Venter på filmen hvor Kevin Spacy skal opklare et globalt pædofil netværk styret af Trump tilhængere ... se den i Netflix's nye COVID19 PÆDOFIL kategori ... For de pædofile skal jo ikke lide ved at være hjemme under COVID19.... Det er seriøst, folk flygter fra Netflix i millioner pga det her ....

Example:

Netflix, Accused of Sexualizing Girls, Pulls Artwork for ‘Cuties’

Conspiracy theorists and concerned parents complained about the image associated with “Cuties,” a French film that examines how children are encouraged to be sexualized.
https://www.nytimes.com/2020/08/21/movi ... uties.html
pacman
Site Admin

Post by pacman »

Sådan er REGLERNE jo bare -der er INGEN love mere, KUN militær global undtagelsestilstand hvor du skal hoppe på tungen når de råber til dig, det er helt normalt når folk bare lige forstår at kende forskel på det normale og så det NYE normale.... Pædofile Joe Biden og krigsforbryder som præsident.... Det er helt normalt.... nu... pga en virus... ha ha @@!
pacman
Site Admin

Post by pacman »

Mark of the zucking beast

Han ville have opkaldt hans datter efter diktatoren i Kina men det ville selv han ikke have

https://i.imgur.com/HjkpdxF.jpg
unplugged

Post by unplugged »

BREAKING NEWS

Kina nedelagde her til aften, officielt veto i FN's sikkerhedsråd, imod hr zuckerbergs ønske om at ville navngive sit barn efter den kinesiske diktator.
Hr Zuckerbergs tilkendegivelse har vakt både harme og afsky i store dele af den kinesiske befolkning og helt ind til inderkernen i folkepartiet.

I sikkerhedsrådet er den kinesiske repræsentant citeret for bla. At udtale:
"Nok ser vi igennem fingerne med menneskerettighederne her i Kina, men selv vi har vor grænser for grusomhed, og vi syntes ikke at sammenligningen er fair. På trods af vores landes kulturelle og politik-ideologiske forskelle er vi jo trods alt stadig mennesker",
lød det fra den synligt følesesmæssigt påvirket kinesiske udsending.

Kilde:
Reuters. :P
pacman
Site Admin

Post by pacman »

unplugged wrote: Mon Feb 15, 2021 8:14 pm BREAKING NEWS

Kina nedelagde her til aften, officielt veto i FN's sikkerhedsråd, imod hr zuckerbergs ønske om at ville navngive sit barn efter den kinesiske diktator.
Hr Zuckerbergs tilkendegivelse har vakt både harme og afsky i store dele af den kinesiske befolkning og helt ind til inderkernen i folkepartiet.

I sikkerhedsrådet er den kinesiske repræsentant citeret for bla. At udtale:
"Nok ser vi igennem fingerne med menneskerettighederne her i Kina, men selv vi har vor grænser for grusomhed, og vi syntes ikke at sammenligningen er fair. På trods af vores landes kulturelle og politik-ideologiske forskelle er vi jo trods alt stadig mennesker",
lød det fra den synligt følesesmæssigt påvirket kinesiske udsending.

Kilde:
Reuters. :P
LOL helt sikkert da... Jeg tror at grunden til at Xi Jinping (rent faktisk) sagde nej til at Mark måtte opkalde hans datter efter ham måske var fordi at selv kina synes at faKebook's censur er lige i overkanten :P

Humor kan være godt nok. Har du lagt mærke til at David Knight faktisk tit har sammenlignet virkeligheden med "The Onion" (lidt som den danske Rokokoposten) fordi det hele er så fuldstændig vandvittigt og morderisk.
pacman
Site Admin

Post by pacman »

I det nye normale skal der være skarpe, klare og lyse nætter samt ned lukning i åbningstiden og du skal have maske på hele tiden, specielt når du løber, spiser og drikker for der skal du bruge 6 masker på en gang hvilket seriøst også anbefales i tv nu af FN.....
pacman
Site Admin

Post by pacman »

Hvis du er privat erhvervsdrivende og ikke ønsker Royal Nazistiske FN / NATO militære loger lukker dig ned så du går konkurs og de overtager ALT, er dette her faktisk ikke en dum ide fordi deres egne Nazi butikker lukker ALDRIG

https://i.imgur.com/MXUY1sC.jpg