[DK] BESKED TIL LARS LØKKE OM HANS "TAG TELEFONEN FOR KRÆFT"

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

[DK] BESKED TIL LARS LØKKE OM HANS "TAG TELEFONEN FOR KRÆFT"

Post by PaCmAn » Sat Nov 03, 2012 7:20 am

MIN BESKED TIL LARS LØKKE OM HANS "TAG TELEFONEN FOR KRÆFT" PROJEKT ( http://www.facebook.com/larsloekke?ref=ts&fref=ts )

Nu er jeg jo et meget fornuftigt menneske, så er der ikke bare EN der kan forklare mig dette her, for jeg forstår det
ikke:

HVORFOR forske i kræft, når man blot kan fjerne ÅRSAGEN !?

Dette her er ligesom hvis man på et hospital pludselig begynder at få den ene efter den anden ind med en kugle i hovedet, også man i evigheder fremover KUN fokuserer på at helbrede folk med kugler i hovedet - i stedet for at gå ud og finde ud af HVOR KOMMER de kugler fra. -Og dette er PRÆCIST hvad magthaverne altid har gjort for at fjerne fokus fra de vigtige ting, og over på noget der aldrig var meningen skulle løses eller fikses, men blot få folk til at spilde en masse penge på ting som kræftens bekæmpelse der åbent investerer pengene i TOBAKS industrien - Hvorfor? Fordi de er gensidigt afhængige af hinanden: Ingen kræft = Ingen penge = Ingen organisation ved navn Kræftens bekæmpelse. Bare husk, det er ikke mig der lyder kold og kynisk, systemet ER koldt og kynisk på ALLE måder !!!

Når man ligesom mig har et års special våben træning for det Royale Marine Corps hvor hoveddelen af de første lektioner handlede om at forgifte fødevare og drikkevand som udgangspunkt for at "vinde krige uden at løsne så meget som et eneste skud, og uden at befolkningen overhovedet forstår hvad der ramte dem" (som jo altid har været det egentlige mål) hvorefter folk ligefrem vil tigge os om at besætte deres land i afmagt, så at militær industrien kan begynde at udvide "krigen" til ting som f.eks. Vacciner og modermælkserstatning til børn f.eks. i Afrika, Kina -Og nu over HELE verden. Alle der ønsker at sætte sig ind i tingene og VIDE hvad de snakker om er altså godt klar over at kræft er et helt NYT fænomen, at f.eks. de gamle Egyptere overhovedet ikke døjede med den slags (på trods af den stærke og meget "farlige" sol) og at "tilsætningsstoffer" i vores fødekæde som f.eks. Aspartame ALENE forårsager ikke bare massive tilfælde af kræft, men også 3000 andre symptomer som f.eks. blindhed.

Nu hvor du ved lidt om hvor JEG står, hvad jeg allerede er klar over, at jeg har sat mig ind i fakta (bl.a. fordi jeg aldrig ser TV) så vil jeg gerne have at bare EN eller anden kan komme med en god forklaring på dette her:

HVORFOR handler ALT når det kommer til kræft KUN om folks følelser OG at samle penge ind til at finde en KUR? Hvad med at (officielt) bare tænke logisk, se jer omkring, find ud af hvad Mobil stråling gør ved dine celler, Fluorid i drikkevand gør ved dit overordnet helbred, hvad alle de tusindvis af "tilsætningsstoffer" i vores "fødevare" gør ved jeres kroppe og at de i virkeligheden ikke er andet end petrokemisk affald fra Olie industrien der normalt skal betale for at komme af med det, men i stedet får DINE penge for at komme det i DIT mad.

VÅGN OP Danmark, og gør det NU !!! Vi er ALLE sammen under militært angreb DAGLIGT, slå begreber som "soft kill weapons" op og find SELV ud af at det jeg fortæller dig her er SANDT.

De fleste ved egentlig godt at det Royale / private, militære industrielle kompleks står bag stort set ALT elektronik, men som også ALTID er skabt med minimum TO formål:

1) At få spredt det ud i befolkningen for at "glæde" folk med f.eks. satellitter så at de kan se deres TV "nyheder", men også 2) kan tages over og bruges af militæret til helt andre formål

-Eller hvad med folks mobil telefoner der benytter sig af master som blev opfundet under 2. verdenskrig som "mind-control towers" fordi de sender højpulserende mikrobølge stråler der kan tunes ind på menneskets hjerne og blive brugt militært i form af f.eks. crowd control, gøre folk syge, aggressive, paniske, søvnløse, kaste umotiveret op osv. osv.

Status er og har HELE tiden været at: Vi kender udmærket ALLE årsagerne til frygtelige sygdomme som kræft - Kender selv flere der er døde af det, og JEG er SÅ træt af det - specielt fordi jeg VED hvorfor, jeg VED hvad der kan gøres, jeg VED hvad der BØR gøres - Men pga. grådighed, penge og sidst men ikke mindst (global) MAGT, så vil vi ALDRIG få adgang til de mange måder der 100% kan helbrede kræft på, men blot forsætte penge indsamlingerne til forskning der officielt aldrig har været meningen skulle givet noget resultat i det offentlige forum.
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply
watch RING OF POWER here - banned in USA by youtube: