[DK] Om at blive fyret for at kalde Aspartame for gift . . .

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

[DK] Om at blive fyret for at kalde Aspartame for gift . . .

Post by PaCmAn » Thu Jan 10, 2013 1:22 am

http://www.youtube.com/watch?v=EUdH2FW7ZA0

UPDATE: NY FILM 2015 OM DETTE EMNE:

Død over Danmark

https://youtu.be/I7ZpyxGXul8

Aspartam bliver ofte anbefalet som en måde at slanke sig på eller holde vægten, hvilket er totalt absurd: Det nedbryder folks stofskifte (kan ikke komme af med væske og affaldsstoffer og har som oftest intet at gøre med at folk er fede pga. fedt) OG ødelægger deres immunforsvar. Bare disse to ting alene burde være nok til at få folk til at vågne op.

Jeg er selv blevet fyret to gange forskellige steder af den samme fascistiske leder for "ældrecentre" / døds stuer for ældre her i Esbjerg (Hedelund og Esehuset under Peter Reid-Larsen) ene og alene af den årsag at han havde hørt at jeg kaldte Aspartam for det rene gift, og den slags holdninger måtte jeg ikke engang have i flg. ham.

På et møde jeg havde med ham kunne jeg ikke lade være med at bare grine af ham og ryste på hovedet, for han fortalte mig at han selv havde arbejdet i tøj industrien før at han blev leder / bøddel for de ældre i Esbjerg, og der havde han selv undret sig over at hoved ingrediensen til imprægnering af tøj var formaldehyd, der er noget af det mest kræftfremkaldende der trænger lige igennem huden ved kontakt.

Sådan en som Peter ser helt seriøst sig selv som et godt menneske, en god medarbejder og nu en god leder, fordi at man jo selvfølgelig IKKE stiller spørgsmål og da slet ikke siger personligt fra til noget som helst uanset hvor sygt det er "ikke når man er på en arbejdsplads".

MIN pointe er at sådan nogle mennesker (for at ikke snakke om manglende lederskab) er det absolut værste afskum på denne jord og er det perfekte eksempel på hvor syge i hovedet dem der har magten er i at spejle sig selv i den slags og placerer sådan en som ham på sådan en position højt oppe i samfundsstrukturen, i stedet for i en gummicelle hvor hans slags høre hjemme.

Da jeg lige mindede ham om at jeg altså har min ytringsfrihed blev han stik tosset, helt rød i hovedet og bankede i bordet imens han råbte: "NEJ, IKKE så længe du arbejder for MIG og HELLER ikke når du har fri". Som sagt: Totalt urationel og ultra fascistisk person.

Da han sidste gang smed mig på porten (på trods af at jeg havde en helt klar kontrakt) havde jeg mulighed for at føre en sag imod ham og beholde mit job, men det sagde jeg SELV nej til overfor min a-kasse. Hvorfor? Fordi at i MIN verden er Peter en velvidende morder, der kun tænker på sig selv og på ingen måde har medfølelse overfor andre mennesker overhovedet - Men han står for at varetage de ældres interesser i Esbjerg? Jeg bliver IKKE gammel i Esbjerg, det er helt sikkert for jeg ved at kommunen har stribevis af hans slags til at træde til der heller ikke ønsker oplysning eller fakta, men blot følge ordre - Fuldstændig ligesom Nazisterne under 2. verdenskrig, og hans slags er farlig for ALLES helbred.

Nu ved jeg godt at alle der ser TV sidder og tænker "sådan noget må man altså ikke sige om sin leder i det offentlige rum som her på facebook" til det har jeg kun to ting at sige: Afskum som Peter her bliver ALDRIG min leder og kommer ALDRIG til at lukke munden på mig for jeg HAR min ytringsfrihed og det er KUN hvis jeg VÆLGER at ikke bruge den at vi alle sammen mister den !!! Skulle jeg ligge på mit dødsleje om 20-40 år og tænke tilbage på et liv baseret på kompromis og tavshed omkring fakta - pga. fascistiske svin som HAM? ALDRIG !!! A - L - D - R - I - G !!! Jeg ville hellere SELV dø, end at arbejde for en massemorder som ham, og til dem jeg kender herinde jeg ved der stadig arbejder for ham: Print dette her ud og giv til ham, eller i det mindste bare lad være med at tro at JEG ikke ved hvad jeg laver, at JEG har taget fejl fordi at det var mig han smed på porten: DET ER JER DER LEVER I TAVSHED OG FRYGT FOR JERES JOB PGA. EN ENKELT TYRAN SOM HAM DER KOMMER TIL AT FORTRYDE, BARE VENT !!!

P.S.: Skulle du have lyst til at følge op på de ting jeg skriver her, så kan jeg da kun opfordre ALLE til at tage kontakt til Peter Reid Larsen ved at ringe og spørge efter ham på Esbjerg kommune:

Telefon. 7616 1616

og / eller skriv direkte til Peter her:

prl@esbjergkommune.dk

Spørg ham om han kan huske Jakob Andreas Lauersen som han ULOVLIGT har fyret fra Hedelund plejehjem OG 10 år efter fra Esehuset i Sædding for at mene "Aspartame er det rene gift".

Spørg ham så om han kan huske den arrogante og pralende måde han berettede om han KUN havde fået den position af magt for Esbjerg kommune ved at vise sit "værd" som foregik ved at HAN PERSONLIGT FORGIFTEDE MENNESKER MED FORMALDEHYD.

Når han så (ærlig som han er, øhm) har indrømmet, så se lige at få ham smidt LANGT væk sammen med alle de andre gale Royale globalister der har taget over hele vores land med MILITÆR magt, tak.

POINTEN ER AT: Folk kan snakke ALT det de vil, men så bliver de FYRET ligesom mig der snakkede HØJT om f.eks. da jeg var på Esehuset her i Esbjerg hvordan nattevagterne slog og nev de gamle så de havde store sorte mærker når vi andre mødte ind, og selvom de grædende sidder og tilstår SÅ ER DET MIG DER FÅR PROBLEMER FOR AT GØRE OPMÆRKSOM PÅ AT DET ER FORKERT? At det er forkert at tvangsmedicinere, tvangsfikserer, overmedicinerer, TVANGS FORGIFTE DE ÆLDRE PÅ PLEJEHJEM I ESBJERG?

Nåååååee ja; Det forkerte er når JEG gør opmærksom på at f.eks. leder Peter Reid Larsen der er distriktsleder og personligt står for den daglige drift af plejehjem her i Esbjerg sidder og GRINER AF MIG og siger at jeg har FOR MEGET EMPATI til at arbejde med mennesker? At han ikke var kommet SÅ højt indenfor Esbjerg kommune hvis han ikke havde fulgt ordre uden at stille spørgsmål som f.eks. når han PRALENDE sidder og fortæller mig at HAN HAR FORGIFTET FOLK MED FORMALDEHYD?

Ser i: En psykopat som Peter Reid Larsen bliver ikke "bare" ansat indenfor Esbjerg kommune, NÆÆÆÆ: HAN FÅR FRIE HÆNDER TIL AT UDPLYNDRE OG DRÆBE DE ÆLDRE UNDER FN´S DØDSPANER OG DØDSKODER - OG JEG SKAL BARE FØLGE ORDRE OG UDFØRE HANS ULOVLIGE ORDRE? LADE PERSONALET SLÅ OG NIVE DE ÆLDRE? Ellers er det MIG der bliver fyret?

viewtopic.php?f=86&t=19069

Vi er ALLE sammen i STORE problemer, SPECIELT med alle disse gale mennesker i nøglepositioner af MAGT !!!

---

Relateret artikel:

http://www.avisen.dk/lisa-afsloerede-de ... 39999.aspx

Britiske Lisa Martin mistede jobbet, da hun afslørede alvorlige problemer på arbejdspladsen. Nu vil ingen ansætte hende.
Avisen.dk's redaktion, 21. oktober 2013 kl. 12:20

---

CITAT:

"Når Staten begår forbrydelser i Samfundets navn, er alle der ikke markant siger fra - medskyldige."

~Daniel Berrigan

HUSK DET -at sige "jeg fulgte blot ordre" er IKKE en undskyldning, og jeg VIL komme efter dig !!!

^^^
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply