[DK] Jeg vil godt lige definere et par ord for dig (Liberty)

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

[DK] Jeg vil godt lige definere et par ord for dig (Liberty)

Post by PaCmAn » Fri Jan 18, 2013 9:20 pm

Image

Jeg vil godt lige definere et par ord for dig, bare så du SELV kan finde DIN sandhed i det hele:

Frihed = At ikke bare føle sig fri, men rent faktisk være det !!! Det har hele menneskeheden ikke været i MEGET lang tid, bl.a. pga. det er begrebet "liberty" som befolkningen har fået ørerne tudet fulde af betyder "frihed" (ligesom "Friheds" gudinden / Lucifer med sin Illuminati fakkel) og INTET kunne være længere fra sandheden:

Liberty betyder IKKE "Freedom", så var der ikke brug for 2 ord: Liberty = BEGRÆNSET frihed, som når sømanden går i havn (oprindeligt brug) eller når f.eks. pædagogen siger til børnene at de nu må lege frit men KUN indtil at JEG siger stop.

Dette skal ikke bare lyde banalt, men gerne være hele grundlaget for at forstå det sindssyge samfund vi har i dag over hele vesten, og snart hele verden.

Bare et eksempel kunne være at du husker på det jeg lige har skrevet til dig, også se hvordan det ser ud når vi snakker kongehus / grundlov bare her i Danmark alene med de "briller" på og se et gennemgående tema i f.eks. en artikel som denne: viewtopic.php?f=66&t=18724

---
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply
watch RING OF POWER here - banned in USA by youtube: