[DK] Ang. min tilmelding til frihedskæmpernes gruppe . . .

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

[DK] Ang. min tilmelding til frihedskæmpernes gruppe . . .

Post by PaCmAn » Mon Jan 21, 2013 7:25 pm

Ang. min tilmelding til frihedskæmpernes gruppe her på facebook:

Jeg er droppet ud igen og har slettet de 7 jeg havde accepteret eller tilføjet på min venneliste fra faderhuset, ikke at jeg har noget imod dem som personer, men ønsker bare ikke personligt at blive en del af noget som helst med hverken gud, aliens eller medier der er i direkte kontakt og kan tale med nogen former for ånder for den slags er altid foregået, og til hvad nytte, men specielt efter at f.eks. private, militante grupper som HAARP kom til med teknologien til at lege guds stemme i hovederne på folk, bogstavelig talt : http://www.youtube.com/watch?v=XpYxkNf94LU

Synes jeg faderhuset som helhed er en god ting? ABSOLUT ! De ting der kommer på bordet rent politisk er totalt dynamit under den nye verdensorden, og det er DET vi har brug for at få ført frem.

Jeg mener bare personligt at det bliver den samme problemstilling som med David Icke og hans aliens når der det ene øjeblik bliver snakket om centralisering af magten i EU (som er under FN/NATO i dag), hvor farlige og dødelige vacciner er osv. og det næste øjeblik er det sandhed og fakta at Lazarus stod op fra de døde sammen med Jesus. Om jeg personligt giver faderhuset ret i disse ting eller ej, kan være ligegyldigt. Det jeg forsøger er bare at rent strategisk holde mig langt fra ting som folk ikke SELV kan slå op lige her og nu også tage den derfra. Jeg mener: Når det er svært nok i forvejen at komme igennem med ting til folk og få dem til at selv se på forholdsvist lette og overskuelige ting som f.eks. "Operation Paperclip" på WikiPedia eller for den sags skyld bagefter få dem til at tage veldokumenteret og officielt erkendte, deklassificerede dokumenter seriøst pga. den hjernevask folk har været under hele deres liv, ja så er det ihvertfald ikke mig der også skal kæmpe med at hjælpe folk til at lytte efter guds stemme og accepterer folk der går på vandet og vækker de døde til live, men også kun gør det yderst sjældent for øvrigt.

Thats it, and thats that - Beklager hvis folk ikke forstår mig, men det er helt i orden for jeg forstår heller ikke altid mig selv og for det meste ikke andre og da slet ikke personerne bag magt eliten i verden.

FRIHED = FRIHED - OGSÅ til abort hvis det er det man vil, hvor går grænsen ellers, den vil jeg meget gerne se, for så er det jo IKKE frihed. Hvad bliver det næste, at gravide så ikke må tage en smøg eller øl heller fordi det er imod frihedsbevægelsens moral? Jeg går IKKE ind for abort, men at bare gøre det ulovligt? Det jeg SELV kunne være med til at stå for personligt ville være at GIVE FOLK DERES FRIHED FULDSTÆNDIGT og hvad så når der kommer en og siger hun vil have en abort? Så er det bare helt i orden, men først SKAL HUN VIDE HVAD DET ER HUN GÅR IND TIL !!! Hun skal vide at hun vil blive ramt af sorg, tænke på hvor gammelt barnet ville have været hvis hun dog bare havde beholdt det, muligvis resten af livet, depression, hormonbalancen bliver ødelagt og vil give hende over 80% forøget risiko for kræft resten af livet da der er forskel på en naturlig og unaturlig abort, at hun kan blive halv-millionær hvis hun vælger at beholde barnet fordi der er masser af barnløse familier der gerne vil adopterer osv. osv. osv. Jeg mener: HVIS BARE FOLK FIK DERES FRIHED (IKKE liberty men FREEDOM) så vil OPLYSNING også være ligeså naturlig som informationsundertrykkelse, selvcensur og censur af andre er i dag.

P.S.: Dette her er ikke noget jeg har fra andre eller noget gud har talt i mit øre eller noget, det er bare MIN mening - take it or leave it, det er op til dig - det er jo trods alt det frihed VIRKELIG handler om: Det er op til DIG !!!

---

https://www.youtube.com/watch?v=pkYsWMxltCI

Jeg har selv hørt Ruth sige at hun ville bruge købet af ungdomshuset til at skabe sin helt egen kamp mellem "det gode og det onde" for at få en masse opmærksomhed - Og når man som faderhuset udmærket godt VED hvad "korstoget" er og hvordan det nettop var den hvide mand der drog ud for at slå alle de sorte ihjel under korsets tegn (ligesom Ruth og Moses simulerer i denne film) så skal der altså ikke meget hjerne til at indse at faderhuset hovedsageligt er ude på at bruge provokationer til at skabe opmærksomhed på dem selv, også selvom det er at gå i korstog gennem det indre Nørrebro i en stor provokations march der logisk nok får beboerne til at associerer faderhuset med folkedrab.

... Men det er da fint at faderhuset nu snakker om NWO, helt sikkert - de skal nok bare ikke regne med at nå ud til muslimerne (eller folk som mig der har muslimske venner på lige fod med alle andre).

Personligt har jeg ikke noget mod at blive beskyldt for at mane til både bål, brand eller direkte had for den sags skyld, så længe det bare er mod eliten, men denne bizarre form for religionskrig ønsker jeg ikke engang selv at blive sat i bås med på nogen måde.

http://da.wikipedia.org/wiki/Korstog

---
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply
watch RING OF POWER here - banned in USA by youtube: