EN LILLE FACEBOOK HISTORIE -Om Facebook. . .

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

Post by PaCmAn » Wed Feb 06, 2013 9:34 am

Image

Når du accepterer en oprettelse hos Facebook, skal du være klar over at de installerer overvågning der fremover vil kører PERMANENT – TIL EVIG TID på din computer, og lade deres system overvåge ALT hvad du gør på nettet.

Folk der som mig har forstand på computer har brokket sig over at hvis en af vores venner har haft logget sig på Facebook via vores computer, så bliver vores PC'er altså OGSÅ PERMANENT INFICERET MED FACEBOOK SPYWARE som den trojanske hest Facebook VIRKELIG er.

Siden IE i windows er grundstenen og fundamentet for kernekomponenter i alle 3. parts browsere bruger jeg kun IE hvis det er absolut nødvendigt, ellers bruger jeg KUN Firefox til Facebook osv.

Det juridiske jeg håber alle vil gå videre med og selv klage over er at den lange aftale folk bliver tvunget til at sige ja til når de opretter sig på Facebook, og dermed afskriver sig enhver ret til privat liv på nettet igen nogensinde fremover, det kommer til at påvirke ALLE ANDRES PC'er der bliver hijacket via et simpelt login fra en uvidende ignorant der logger sig ind på en andens computer, OGSÅ SELV OM PERSONEN LOGGER SIG "UD" IGEN !!!

Jeg har SELV testet Facebook, og her er en lille del af min konklusion:

Jeg startede Facebook op på en PC jeg er helt sikker på aldrig har været logget på Facebook med IE før, og opstarten skete gennem programmet til at logge og gennemse enhver ændring af PC'en (som hermed ikke kommer til at påvirke systemet permanent men kun under testen) kaldet sandboxie.

Det eneste jeg gjorde var at logge på Facebook via IE gennem sandboxie, også loggede jeg af igen – Og ændringerne var massive, mildest talt.

Der bliver installeret og registreret komponenter du skal kende navn og placering på for at kunne slette igen, så hvis du har været logget på Facebook med IE (uden sandboxie) er den eneste måde at slette Facebook på igen, at installere Windows helt forfra igen !!!

Nu kørte jeg så Facebook gennem sandboxie (fordi jeg er smart, he he) og hvad finder jeg ud af? At selv efter testen var omme, kunne jeg STADIG ikke slette visse filer direkte fra min computer – hvorfor? Fordi Windows ikke kunne genkende filen, læse filen eller forholde sig til filnavnet !!!

Hvis jeg ikke brugte et program som unlocker til at slette disse filer med magt, ville jeg ikke være istand til at overhovedet slette disse "facebook" filer permanent fra min computer – med mindre jeg (igen) installerede windows helt forfra.

Hvis der stadig er nogen der tror og mener at Facebook blot er et harmløst socialt medie, så vær lige venlig at google "Facebook DARPA" og se hvad du SELV kan finde ud af, tak.

------------

Der er en der spørger, Citat: "Har du også en idé om, hvad facebook bruger indsamlede oplysninger til?"

Til at indsamle ALT data i HELE VERDEN og udarbejde algoritmer via AI (Artificial Intelligence) systemer, der både kan "hører" og "læse" SAMT "FORSTÅ" og processrer ALT data via 100% UBEGRÆNSET KAPACITET !!!

Noget talkshow om facebook (ved ikke præcist hvad det er, men sikkert ok) : http://www.youtube.com/watch?v=QHkPc-X6MWQ

Hvad skal de med den data efter folk er døde? Deres data indgår stadig i statistik, overvågning af trends, bevægelser i verdensbefolkningen osv. osv. osv. Husk på at det er en MILITÆR dagsorden, mobil masterne vi ser omkring os er MIND CONTROL TOWERS på lige fod med f.eks. GWEN towers, og det hele blev opfundet af Nazisterne under OG efter 2. verdenskrig "sluttede" som CROWD CONTROL !!!VI ER I PROBLEMER VENNER !!! Det er på tide at blive HARD-CORE og ON-TARGET med denne INFORMATIONS krig -før det bliver åben borgerkrig -som altid . . .

Starten på "Den nye verdensorden" når den første nuke eller biovåben går af aka point of no return : http://www.youtube.com/watch?v=ZAJr5cp01mI

---

over 98% MINIMUM af ALLE fejl i windows (på et ellers fungerende og opdateret system altså) kommer KUN pga. alle de overvågnings moduler der er bygget ind i windows lige fra starten. Ingen overvågning = Ingen windows, så top Nazistens søn (Bill Gates) fik front rollen - der nu handler om at udrydde menneskeheden (i hans egne ord) via det offentlige "SYGE-sikrings" system (system = Kloak direkte oversat) og vacciner (en anden form for dødspaneler) SAMT Co2 OG metan afgifter FOR ALT LEVENDE LIV PÅ JORDEN - Hvilket er kendt fra Hitler og hans Gaia religion, der er den samme som FN's Agenda 21 fremmer i dag . . .

Hvis du har brugt IE til sites som f.eks. facebook, vil jeg opfordre dig til at lige nulstille IE for en go ordens skyld :

Funktioner -> internet indstillinger -> avanceret også ned i bunden er der en "nulstil" knap du skal klikke på.

Det hjælper nok ikke på alt, men IE vil i det mindste forsøge at nulstille browseren tilbage som da du installerede den og hermed kan løse en masse potentielle fejl i andre browsers.

CITAT:

"Når Staten begår forbrydelser i Samfundets navn, er alle der ikke markant siger fra - medskyldige."

~Daniel Berrigan

HUSK DET -at sige "jeg fulgte blot ordre" er IKKE en undskyldning, og jeg VIL komme efter dig !!!

^^^
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply