Udkast til min nye jobansøgning - Som VIL blive sendt rundt

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

Udkast til min nye jobansøgning - Som VIL blive sendt rundt

Post by PaCmAn »

Image
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 5/iiya.png

Udkast til min nye jobansøgning - Som VIL blive sendt rundt fra NU af - 100%:

Dato: Kontaktoplysninger:

Til:

Fra:
Jakob Andreas Lauersen
XXXXX
6700 Esbjerg

Tlf: (osv. osv.)

Jeg er en frisk ung mand på 41 år, uddannet pædagog med musik og bevægelse som speciale der fyldte 18 år i flyet på vej til mit første medhjælper job som ulandsfrivillig på et misions børnehjem i Argentina for gadebørn.

I Danmark har jeg arbejdet flere år i praktisk talt alle stillinger man kan forestille sig under fanen "fra vugge til krukke".

Hvad jeg forventer af min kommende arbejdsplads:

Det er nok lettere at fortælle hvad jeg IKKE forventer af min kommende arbejdsplads, specielt når vi snakker under Esbjerg kommune, for her har jeg bl.a. mistet to jobs under en person som distriktsleder Peter Ried Larsen ene og alene fordi jeg nægtede at udfører daglige ulovlige ordre som tvangsfiksering, tvangsmedicinere, overmedicinering "for at få ro" og sidst men ikke mindst: BEVIDST forgifte de ældre "af økonomiske årsager" og "for lethedens skyld" ved at bl.a. TVINGE de ældre til at indtage sødemidler som Aspartame i stedet for sukker "i solidaritet med dem der har sukkersyge" på trods af at de med tåre i øjnene siger de ikke vil have det og at der konstant blev løjet overfor de pårørende om dette og stort set alle andre ting der i VIRKELIGHEDEN foregår under FN´s Agenda 21 program. Hertil kan nævnes at der konsekvent nægtes de ældre ting der rent faktisk er nærende som grønsager og salat, og som sagt hellere vil tvinge et par ekstra piller i dem i stedet.

Et andet problem med mig (for Peter Ried Larsen aka Esbjerg kommune) var at jeg nægtede at dække over nattevagter der systematisk slog og nev de ældre så de havde store sorte mærker op og ned af armene når vi andre mødte ind: "Ja, det har været en hård nat, men hvis nogen spørger så bare sig de må være faldet, he he". DET er mentaliteten på steder som Esehuset og Hedelunds plejehjem i Esbjerg, og det vil jeg altså heller ikke være med til mere -hverken som pædagog ELLER som menneske da at JEG gerne vil kunne se mig selv i øjnene når jeg skal forlade denne jord..

Herudover ønsker jeg heller ikke mere at medvirke til "heldagsskoler" (der oprindeligt var Hitlers ide) der ligesom de tidligere omtalte "dødskoder" og "dødspaner" på ældrecentre og hospitaler (google disse termer hvis du tror det er for sjovt) er forklædt som "rationalisering" -alt dette stammer i dagens Danmark fra de royales FN / NATO verdensdiktatur.

Med andre ord: Hvis jeg ikke kan få lov at gøre mit job som pædagog (når jeg nu er ansat som pædagog) men blot forventes at blindt adlyde ordre som f.eks. på Bakkeskolen i Esbjerg hvor eleverne bliver hjernevasket med fængselstræning når der opstår konflikter ved at bliver hentet til afhøring og psykologiske test (for at evt. fastslå en diagnose med direkte henblik på at komme til at medicinerer børnene), ja så må jeg igen sige NEJ TAK af personlige, religiøse og politiske årsager til et job hos jer pga. mit helt personlige ideal om FRIHED -Hvilket at toppen i Esbjerg kommune (og resten af vesten for den sags skyld) på alle måder kæmper imod.

Mod hårde ods fra alle de desperate der pga. krisen vil gøre hvad som helst for brød på bordet (der som alt andet er fyldt med "E" numre aka petrokemisk affald fra olie industrien) håber jeg stadig på at et ÆGTE menneske på et tidspunkt kommer til at læse dette og finder denne ansøgning interessant nok til at slå på tråden -hvilket statisk set ikke er særlig sandsynligt, siden du stadig sidder på den position af "magt" du nu gør -i et SÅ korrupt, fascistisk EU / FN / NATO tyranni som vi ALLE nu er blevet fanget ind i af de indavlede, royale psykopat familier der i naturen ville have udryddet sig selv, men via hemmelige ordner og loger nu er i stand til at udrydde OS i stedet.

Med venlig hilsen,
Jakob Andreas Lauersen

Webside:

http://WWW.PACSTEAM.ORG

UDDYBENDE INFORMATION:

CIA's MK-Ultra program er den direkte årsag til følgende punkter der gælder i skoler over HELE vesten, dog med vekslen i udførsel og styrke:

1) Fællesbadning for drenge og piger i de mindre klasser for at få dem til at lystre uanset hvad de voksne siger, nedbryde grænser, fjerne blufærdighed, knække deres egen vilje og evne til at sige fra.

2) Få presset seksuel undervisning ind i så tidlig en alder som overhovedet muligt, for at give dem tankerne og ideerne.

3) Få politibetjente til at komme og fremvise stoffer som f.eks. Hash og Speed der kan berøres og lugtes til, samt blive præsenteret for redskaber som f.eks. hash piber, gummibånd, sprøjter og kanyler med instruktioner om hvordan de bruges.

4) Selvmordstræning der igen ikke blot giver dem tankerne om at slå sig selv ihjel, men også bliver præsenteret for forskellige måder at gøre det på.

Dette er blot et par punkter af mange, og den eneste måde at undgå ting som disse på er, at undervise sine egne børn hjemme eller få dem på en privat skole man kan stole på, for ALLE offentlige skoler er underlagt disse doktriner og udføre dem i større eller mindre grad, alt efter lærernes og pædagogernes personlighed.

Jeg har selv flere helt konkrete eksempler på disse ting, som f.eks. en pige der blev taget ud af skolen af hendes mor, da hendes datter kom grædende hjem og fortalte at hun ikke ville smide tøjet foran drengene og gå i bad sammen med dem. Hun fik blot en vred besked på at det skulle hun og at det skulle være lige nu ligesom alle de andre, men det ville hun ikke fordi hun var bange, blufærdig, flov og meget genert. Så gik tre folkeskolelærere hen til hende, stillet sig rundt om hende og gav hende en advarsel, for hvis hun ikke gjorde det, kunne det jo være at andre fik samme ide med at ikke ville i fællesbad. Da hun stadigvæk holdt fast i at hun ikke ville smide tøjet foran drengene og begyndte at græde, tog de tre voksne fysisk fat i hende, holdt hende på langs i luften og bogstavlig talt flåede tøj og trusser af hende, hvorefter de skubbede hende ud til de andre imens hun græd voldsomt og forsøgte at dække sin krop til med hænderne.

Pointen er: Dette her er IKKE specielt, DET ER HVERDAGEN I ALLE DANSKE FOLKESKOLER !!!

Det eneste specielle i dagens Danmark ved denne sag var, at pigen gik hjem og fortalte det til sin mor, der så gik hen på skolen og fik bekræftet at alt hendes datter havde fortalt hende var sandt OG SÅ TOG MOREN KONSEKVENSEN OG FIK HENDE UD DERFRA, hvilket kun yderst få rent faktisk gør i dag. Hvorfor? Måske fordi at hun som mor blev stemplet af skolen og andre forældre som hysterisk, og hvem vil, hvem kan, hvem TØR efterhånden stå fast på sine rettigheder og principper overhovedet af frygt for at blive latterliggjort?

Det skal lige siges at det ikke hjælper noget som helst at klage i sådanne sager, for skolen gør ikke noget forkert, det er stort set umulig at få nogen til at stå til ansvar for noget som helst, dette her er ren rutine og har været det igennem mange årtier, de gør det de har fået ordre på - fuldstændig som Nazisterne under 2. verdenskrig, og den nuværende dagsorden hedder Agenda 21.

---

Se også gerne det Danske drama "Eksperimentet" for den er mere aktuel i dag end nogensinde.

---

CITAT:

"Når Staten begår forbrydelser i Samfundets navn, er alle der ikke markant siger fra - medskyldige."

~Daniel Berrigan

---

Tilføjet kommentere:

Jeg sender det ud som en ansøgning da jeg på denne måde også opfylder mine krav til at være jobsøgende -men en alternativ form for ansøgning der i virkeligheden nok er mere et personligt opråb til de mennesker der stadig gemmer et hjerte bag deres psykiske "det er jo bare et job" fængsel af ligegyldig ondskab og "kompromis" gennem deres lange livsløgn. ♥

P.S.: Folk der arbejder betaler en u-lovlig indkomstskat der stammer fra USA´s totale overtagelse i 1913 af de 6 store hoved banker der i dag styre HELE verden via de Royale familier der stod bag og i dag via dette sindssyge, fascistiske / Nazistiske system holder os i et hi-tech globalt diktatur under DERES PRIVATE organisation ved navnet FN / NATO der er en og samme ting !!!

Vågn op Danmark, vågn op I DAG - det er det eneste jeg siger . . .

Da jeg startede som medhjælper og til en dag jeg sad midt i min uddannelse, havde vi faktisk LOV til at være medmenneskelige, LOV til at være omsorgsfulde og bruge SIG SELV !!!

Men så en morgen begyndte det i radioen: En pædofil pædagog medhjælper i Bagsværd ved navn Henrik er blevet opdaget, så derfor må mænd der arbejder med børn nu ikke mere 1) trøste børn 2) tage børn på skødet 3) røre ved børnene 4) gå for sig selv med en flok børn 5) må ikke lukke døren hvis situationen opstår så man alligevel er alene i rummet osv. osv. osv.

Det lyder fuldstændig som om det er hjernevasket CIA MK-Ultra rødstrømpe kvinder der står bag dette her, men uanset hvem der står bag:

På pædagog seminariet i Glostrup i min klasse var vi ca. 50% mænd og 50% kvinder - ALENE pga. disse "ændringer" af pædagog jobbet specielt for mænd, endte det med at jeg var DEN ENESTE MAND der gik til eksamen, de andre ville hellere lave noget andet - og dette her var altså et generelt billede for HELE min årgang.

Hmmmm, tja: Jeg skulle bare have sagt "FUCK DRONNINGEN" allerede dengang jo, så kunne jeg have bygget huse eller noget andet i dag . . .
IMPORTANT: The pacsteam.pt.vu and pacman.pt.vu backup link will expiire - use the main link from now on
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

onlinestrategi

Re: Udkast til min nye jobansøgning - Som VIL blive sendt ru

Post by onlinestrategi »

Hej

Jeg ser muligheder i dine potentiale som admin på forum.

Jeg arbejder med online marketing, find mig og skriv :)

Mvh
Last edited by onlinestrategi on Sun Feb 22, 2015 6:17 am, edited 2 times in total.

PaCmAn

Re: Udkast til min nye jobansøgning - Som VIL blive sendt ru

Post by PaCmAn »

onlinestrategi wrote:Hej

Jeg ser muligheder i dine potentiale som admin på forum.

Jeg arbejder med online marketing, find mig og skriv :)

Mvh
Sina Jolandeh
Det var dig der fandt mig, så giv mig dine kontakt oplysninger.

Du har 48 timer inden jeg sletter dig og dit indlæg som spam.

EDITED: Ahhhh, ok - godt så ;)
IMPORTANT: The pacsteam.pt.vu and pacman.pt.vu backup link will expiire - use the main link from now on
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --

Post Reply