Hvorfor siger jeg bastant NUL når det ikke passer !??

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

Hvorfor siger jeg bastant NUL når det ikke passer !??

Post by PaCmAn » Wed Jan 29, 2014 2:04 am

Image
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x60 ... 0/27fd.jpg

Hvorfor siger jeg bastant NUL når jeg ved det nok ikke er HELT rigtigt !??

Indledning til lidt af et kaos emne (hvor kun et geni behersker kaos lol):

Mads Wedel-Ibsen skriver på facebook, citat: "Mystiske forhold vedrørende Tysklands gulddepoter i USA. 700 tons guld undervejs... kun 37 tons nået frem. Heriblandt formentlig også forgyldt Wolfram...

Hvor er den danske guldfond som danner grundlaget for den selvejende institution Danmarks Nationalbank ?"

https://www.retsinformation.dk/Forms/r0 ... x?id=41648

http://epn.dk/brancher/energi/ECE643652 ... tons-guld/

Min "lille" hurtige kommentar:

Jeg har lige pt kun at sige "NEMLIG" - Og så er der sikkert nogen der sidder og tænker: "Jamen, skrev ham Jakob tossen da ikke at der ikke er NOGEN guldbarer tilbage -Jeg mener: Han skrev da NUL?" i denne artikel:

viewtopic.php?f=86&t=19433

Og dertil kan jeg kun sige: JO - det gjorde jeg - og det står jeg faktisk stadigvæk ved, det holder jeg faktisk fast i :P - hvorfor? Forklaring følger, håber du kan følge med / følge mig / følge det jeg skriver . . .

Jeg formulerede det IKKE som jeg gjorde fordi jeg forventer at være 100% korrekt lige præcist på DETTE punkt jeg selv har valgt at slå ned på her, som egentlig blot er et forsøg fra min side på at lave en lille illustration. Det er sådan set heller ikke fordi jeg har været afsted for at selv tælle guldbarrerne personligt og tjekke om de ALLE sammen er hule indeni eller hvordan -Nej: Det er fordi jeg også engang imellem forsøger at få folk op af stole og sofaer på bare ET eller andet plan i deres EGET militariseret liv - om de ved det eller ej - om de overhovedet TØR at erkende den slags ubehageligheder overfor sig selv !!!

HVORDAN FANGER MAN FOLKS OPMÆRKSOMHED BEDST MULIGT?

Den hyppigste og mest anvendte i f.eks. TV, er ved at lave programflader med udtagelser og generelt indhold der lyder (og for det meste er) TOTALT grotæsk -og så bagefter grinende og pjattende forsøger at "rationaliserer" så man kan få "nedtonet" det sagte, få det "spundet" via "spin" til det man på godt gammelt dansk kalder EN STOR FED (livs) LØGN !!!

Med andre ord: Et program som f.eks. KLOVN (men kunne være en HVILKEN som helst anden "mainstream" serie jeg havde valgt, for de har ALLE disse MK-Ultra hjernevask programmer lagt ind som "sjovt", "underholdende" / under (dine) holdninger eller "spændende" og "interessant") der promoverer og udflader grænser for ALT lige fra pædofili og homoseksualitet (ja, se du bare FILMEN kaldet "KLOVN" hvis du ikke forstår hvad jeg snakker om - eller rettere: LAD HELLERE VÆR) til utroskab og et helt afsnit af serien i TV dedikeret til "SORT SOL" og det "seje" i at fixe Heroin "sådan RIGTIGT" med sprøjter og det hele . . .

Det jeg forsøger at gøre er faktisk lidt det samme når jeg skriver som jeg gør til tider, ikke fordi jeg nødvendigvis selv kan lide min egen provokerende skrivestil, men fordi det altså nu engang er disse former for ting der efterhånden bare SKAL til som chokeffekt for at fok så meget som løfter et øjenbryn.

Men det var som du kan se lige et sidespring, så: HOP-sa-sa lige HELE vejen tilbage til min pointe ang. det med de falske guldbarer:

Hvis et fiktivt land f.eks. står frem og siger at 5% af deres guld (det guld de får for at eliten kan trække tiden ud) viser sig at være Tungsten, kunne det ligeså godt være 50-100% der overhovedet ikke er guld.

SPØRGSMÅL:
Hvorfor skulle en (fiktiv i dette tilfælde) regering ikke stå frem og blot fortælle sandheden?

MINE (bud på) SVAR:
Det kan der være mange gode grunde til som f.eks. at :
* Ikke tabe ansigt (personligt for den enkelte politiker og har altid, traditionelt set, været en af de lettest måder at overtale en POLITI-ker på)

* Den siddende regering vil gøre alt for at forhindre at virkeligheden kommer ud, officielt fordi eliten frygter oprør og kaos i gaderne (der i den VIRKELIGE verden blot er for at gøre det HELE i det globale system SÅ skrøbeligt at der absolut ikke er nogen vej tilbage når sandheden endelig går op for folk - Med andre ord: Til den tid VIL det være for sent, og allerede i 2008 passerede vi den røde tråd for at overhovedet være istand til at blot "normaliserer" dette Fiat penge system der ER det pengeløse samfund - religion eller ej.

Selv hvis det hele VAR brudt sammen i 2008, ville det stadigvæk helt tilbage fra dengang blive MEGET værre end "den globale økonomiske depression" i 1930´erne.

* Penge ER den ultimative religion, og det ER derfor at der f.eks. i nyere tid blev tilføjet "IN GOD WE TRUST" på penge - For pengene ER religionen: De ER vores påtvunget gud.

Hvordan det tænker du? Fordi at PENGE ER INTET VÆRD, det er INTET andet end papir - jeg ved de fleste har hørt det, tror at de godt er klar over disse ting MEN: Har i egentlig gjort jer bare disse FÅ ting jeg nævner her bevidst? Jeg mener: VIRKELIG bevidst?

HVIS du har, HVIS du forstår hvad det er jeg siger her -så er du IKKE en af dem der bare MÅ på arbejde i morgen for at kunne betale skat og ikke være en nasser og ser ALT betalt arbejde som "bare et job" hvor man blindt gør som der bliver sagt . . .

Som nogen måske fornemmer her så er jeg HELT færdig med at PERSONLIGT gå på kompromis med folk der magtbegærligt udnytter den position de har "arbejdet" sig op til ved en lang perlerække af kompromis, kompromis og kompromisser af de første kompromisser igen og igen og igen . . . DET er forresten det man kalder "midten" af ALT politik verden over i dag - Og hvad er det "midten" af politik i VIRKELIGHEDEN dækker over, det de IKKE vil, kan eller MÅ fortælle dig i radio, aviser og TV?

Når du høre ordet "midten" i forbindelse med politik uanset hvor i verden, så er det fuldstændig det samme som GLOBALISME aka NAZISME -Og hvorfor bruger jeg nu ordet Nazisme? Hvad ellers KAN jeg efterhånden bruge der dækker over ulovlige angrebskrige, tortur af små børn foran deres forældre "for at få svar", hundredvis dør konstant verden over pga. automatiseret drone angreb der skyder et kraftigt "hell-fire" missil af mod "én" person, også selvom han står midt på en markedsplads, går ind i en stor beboelsesejendom osv. osv. osv. -Men ikke nok med det: Efter missilet er eksploderet, folk er døde og andre iler til for at hjælpe -så vender dronen om igen et par minutter efter og angriber PRÆCIST samme område igen for at dræbe så mange som overhovedet muligt - igen - og igen - og igen . . . Alt sammen i dag HELT på egen hånd i 3-6 måneder af gangen via satellit opkobling til "det globale missil skjolds forsvar" - der endte efter det hele var tvunget ned over hovedet på os som et OFFENSIVT missil skjold - der pga. "den menneskelige faktor" aka "nedsat reaktionstid" nu SELV køre langt det meste helt på egen hånd via AI systemer. Dette missil skjold der er globalt i dag kalder de Royale selv i dag for "SKYNET" - ligesom i filmen TERMINATOR, nemlig ja !!!

Denne "strategi" aka DETTE GLOBALE FOLKEMORD bliver kaldt "DoubleTap" inden for militæret, men dækker over MEGET mere -ligesom f.eks. når Tortur blot bliver skiftet ud med spin udtrykket "moderat pres" - som du selvfølgelig ikke kan hverken dø af eller klage over hvis du skulle være heldig nok til at overleve, simpelthen fordi: Det er jo IKKE tortur nu når man f.eks. som i Irak taper mænd fast til stole, holder hunde helt oppe i hovedet på dem alt imens der bliver boret 5 millimeter bor helt gennem dine knæskaller, hevet negle ud og bygget menneske pyramider af tortureret mennesker i frygtelige smerter fra brækket arme, ben og knuste knogler - hvorfor? Fordi dem der står bag ALT dette her ER de royale familier der KOMMER fra det gamle Egypten og ER her KUN for at DRÆBE og ØDELÆGGE - ALT - OGSÅ dem selv . . . Den sidste tilbage vil med et stort smørret smil på med glæde skyde hjernen ud på sig og STADIG se sig selv som en guddommelig vinder over menneskeheden.

Well: JEG ØNSKER AT STOPPE DETTE HELVED PÅ JORD, tak !!!

TIL POLITIET: Denne GLOBALE strategi dækker OGSÅ over JERES "Perker vs. Perle" sag - I ER UNDER PSYKOPATERS GLOBALE KONTROL - om i ved det eller ej.

Hvis i er klar over dette FAKTUM og kæmper IMOD det system i er en del af indefra, så er i en VEN af mig.

Hvis i blot følger ordre og tænker "det er jo bare et job" og gør det i får besked på, så er i ABSOLUT min PERSONLIGE fjende sammen med resten af menneskeheden !!!

Lige en hurtig indskudt afsluttende bemærkning der stadig har relevans til det jeg lige har skrevet:

Lad os sige jeg forsøger at få folks informative og forståelses niveau op på f.eks. 50 enheder på en 100 enheders skala.

Så nytter det ikke noget at jeg kun SELV kommunikerer på 50 enheder eller under. Her føler jeg mig faktisk FORPLIGTET til at i det mindste FORSØGE på at folk HELT op på 100 enheder, og HELST til at starte med da . . . .

Et eksempel kunne være:
Mener jeg det f.eks. helt bogstavligt når jeg i en artikel skriver "DRÆB EN POLITIKER, FØR DE DRÆBER DIG"?

Svaret er et klart: NEJ, for så havde jeg HELT sikkert siddet inde et eller andet sted i dag.

Grunden til at jeg IKKE får problemer er fordi jeg er istand til at FORKLARE hvad det er jeg mener som nu f.eks. ved at tilføje som jeg gør, citat: "... - det er LOVLIGT og hedder "FOREBYGGENDE ANGREB" - Bare spørg en psykopat som f.eks. Anders Fogh om det".

Den slags angreb har jeg seriøst fået HUNDREDVIS af rundt om på nettet, og det bliver jeg så lidt bagvendt GLAD for når folk flipper HELT ud - ja ja, kan da godt give folk igen, men det er ikke personligt og nej: Jeg er heller ikke PERSONLIGT sur (det meste af tiden) på dem jeg "angriber" - så længe bare folk taler. Som Simon Spies sagde: "Dårlig omtale er GOD omtale - så længe folk bare snakker" (min egen frie tolkning af den sætning.)

Mit budskab til det Danske folk; BLIV HJEMME FRA DET HELE !!
viewtopic.php?f=86&t=19218

AFGØRENDE VIGTIG VIDEN FOR ALLE DANSKERE:
http://www.pacsteam.org/viewtopic.php?f=86&t=19069

Holdning: DET DANSKE KONGEHUS
viewtopic.php?f=86&t=18724

Udkast til min nye jobansøgning - Som VIL blive sendt rundt
viewtopic.php?f=86&t=19426

den danske grundlov OG film fra folketingets hjemmeside...
viewtopic.php?f=86&t=18853

Who rule the world? Part 1:
http://www.youtube.com/watch?v=YjFMI8bTFWk

Who rule the world? Part 2:
http://www.youtube.com/watch?v=NRYnrj1cHq4

The SUN CULT Topic - Now Known As ´THE NEW WORLD ORDER´
viewtopic.php?f=10&t=4454

---
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply