Det kan godt være at du er religiøs, Kristen, muslim . . .

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

Det kan godt være at du er religiøs, Kristen, muslim . . .

Post by PaCmAn » Thu Apr 03, 2014 1:11 pm

Image

Det kan godt være at du er religiøs, Kristen, muslim, spiller Ping-Pong med rumvæsner eller what ever det er I render rundt og har gang I Danmark, men uanset hvad I gør:

TÆNK LIGE OVER DENNE HER, for at bare sige ting som f.eks. "jeg behøver ikke bekæmpe ondskab I verden for det er jo Guds vilje" eller "Alt er som det skal være, for Jesus tog hele verdens synd med sig på korset" og bare slå alting hen som at der ikke er grund til hverken handling eller bekymring !?? HVAD ER DETTE HER FOR NOGET? Eller det ved jeg jo godt, det hedder hjernevask, men alligevel: SERIØST?

MIT RÅD TIL DIG DER TROR PÅ EN MAINSTREAM GUD:

Det er OK at du bare stoler og tror på Gud 100% -MEN JEG VIL STADIG RÅDE DIG TIL AT LÅSE DØREN inden du går hjemmefra, ok? ;)

Citat: "We can accept God becoming man to save man, but not man becoming God to save himself."
- Vernon Linwood Howard (1918-1992)

Poster:
http://i.imgur.com/vWQbvsp.png

Med venlig hilsen Jakob Lauersen fra Radio FRIHED interviewet:
AGENDA 21: Globalt diktatur på Dansk - Dokumentar
https://youtu.be/OIgrVJEceZU

---
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply
watch RING OF POWER here - banned in USA by youtube: