Og så lige en af de personlige, 15. April 2014

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

Post by PaCmAn »

Og så lige en af de personlige, men her kun kort - det har været en meget lang dag, som jeg ikke ønsker for selv min værste fjende at opleve. Jeg har brug for at skrive mere om dette her, så dette her er bare lige en kort gennemgang:

De sidste 3-4 år har jeg haft en rigtig god ven her i Esbjerg der ikke bare havde læst tusind vis af bøger og anden form for litteratur, men rent faktisk havde personlig interesse i at huske det han læste. Når vi sad sammen på to mands hånd og jeg fortalte om de tinge jeg nu kender til, kunne han som oftest finde ligende information i en af de hundredvis af bøger han stadig havde i sit hjem og præcist huske og slå op og begynde at læse hele kapitler for mig.

Når han læste op var det fuldstændigt fejlfrit, uden så meget som et "ah" eller "øh" og jeg måtte altid bede ham om at sætte tempoet ned til en 5. eller 10. del af den hastighed han ellers læste med som "normalt".

I dag, 15. April 2014 står jeg som altid med min søn og venter på bussen når han skal hjem til mor igen, og vi har lagt mærke til at der holder en politibil ude foran den boligblok hvor min ven bor. Min søn vidste godt at han var indlagt på psykiatrisk afdeling fra før jul, for jeg havde været trist over det bl.a. fordi jeg havde aftalt med Lars (som min gode og ekstremt kloge ven hed) at holde jul og nytår sammen med ham fordi jeg alligevel ikke skulle have min søn og jeg ellers kun har noget fjernt familie tilbage i København.

Da min søn tager med bussen og vi har vinket farvel, går jeg hen og ringer på Lars'es dørtelefon, og der bliver sagt "kom ind" og "buzzzz" - alting virker umiddelbart fuldstændig som det plejer. Da jeg så ankommer til 4. sal med elevatoren står der 2. betjente ved hans åbne dør og spørger overrasket "hvem er du?". Jeg forklarer at jeg er kommet for at besøge Lars hvis han er hjemme, snakkede jo lige med ham for 2 uger siden i bussen da jeg var ude og hente min søn så jeg tænkte. De siger at Lars ikke har tid til at snakke lige nu, fniser lidt til hinanden over den bemærkning, og jeg tænker de måske tilbageholder ham for et eller andet, men de får mit telefon nummer og siger at Lars nok skal ringe tilbage "når han får tid".

Da jeg går fra opgange ringer jeg til min søn for at lige sige at han havde ret, det var underligt nok Lars politiet var ankommet for at se til da vi gik ned til bussen, men lægger hurtigt på fordi et nummer jeg ikke kunne genkende blev ved og ved med at ringe mig op.

Da jeg tog den var det en af de grinende og fnisende betjente jeg lige havde stået og snakket med før der spurgte mig om jeg ikke godt lige ville være sød at komme tilbage igen, han ville faktisk gerne lige have en alvorlig snak med mig, og selvom jeg på dette tidspunkt næsten var nået helt hjem til mig selv igen, tænkte jeg hvorfor ikke?

Da jeg kom tilbage til Lars'es opgang, stod betjenten udenfor og starter med at sige: "Nå, der er du, godt du lige kom igen for jeg kunne slet ikke finde dig. Jeg bliver bare lige nød til at høre dig om nogle ting som f.eks. hvem er du og hvad er dit forhold til Lars? Jeg mener, er du familie eller ven? -Nå, ok, og hvor længe har du så kendt ham? -Er du alene derhjemme? -Har du nogen at snakke med når du kommer hjem herfra - osv. osv. og til sidst spurgte jeg ham irriteret hvad i alverden det er der foregår og om dette her er en afhøring eller hva -hvortil han siger: "Rolig nu, og det er med beklagelse at jeg bliver nød til at meddele dig at Lars er død. Vi ved ikke mere på nuværende tidspunkt, vi er selv lige ankommet til stedet, så jeg kan ikke sige mere på nuværende tidspunkt".

Nu bliver jeg altså sur på ham betjenten, spørger ham grinende om det er en joke eller hva imens jeg går hen imod ham. Hvad tror du lige du har gang i? Han siger nu (første gang at nogen af de to unge uerfarne betjente ENDELIG viser oprigtighed) at han ikke kunne finde på at joke med den slags selv, og at han kun kunne beklage den tidligere (ikke så sjove) hændelse i opgangen, men at de ikke mente de måtte begynde at stå og snakke med mig om den slags ved hans dør.

Med tårrene trillende ned af kinderne fik jeg lige forklaret denne betjent at jeg er uddannet pædagog fordi jeg kan lide mennesker og at jeg godt kunne lide Lars og at de bare skulle være klar over at det SIDST jeg nogensinde hørte fra Lars var hvordan han var blevet overfaldet af betjente, ligesom jer, på Spangsbjerg (I. G. Farben's våben og afviklingsfabrik) hvor de havde sprøjtet ham til med peberspray, ydmyget ham, tvangsfikseret ham og sagt han skulle have depot medicin løbende, muligvis resten af livet osv. osv. -Hvorfor? I bund og grund fordi at Lars var pisse hamrende træt af at altid blive fyldt med piller, han havde selv set hvad det "medicin" de fylder patienterne med gør ved folk over tid osv. osv. MEN: Han var også realistisk nok til at indrømme at HAN VAR BLEVET DYBT AFHÆNGIG AF PSYKIATRIENS SYNTETISKE HEROIN !!!

Men nu er han her ikke mere, jeg har haft indkaldt mig og Lars'es fælles venner og fortalt hvad der er sket. Vi har grædt, men også grinet af de gode stunder vi havde sammen med Lars, vi drak et par øl og blev enige om at hele systemet er totalt råddent, inklusivt os selv for vi er ALLE i samme båd -Eller rettere: Lars er død nu i dag, os der er tilbage lever videre, men siden Lars havde så meget liv at gi til os andre og verden omkring sig er der i dag flere der har oplevet at en del af os selv for altid vil være død og borte med ham . . .

Du er savnet Lars, RIP og ned med hele det system der igen har krævet endnu et alt for stort offer i kampen og længslen efter VIRKELIG FRIHED !!!

Jeg håber oprigtigt at du er et bedre sted nu Lars,

Tak for alt af hele mit knuste hjerte, hvis det ikke var for DIG ville jeg ikke vide det jeg ved i dag og være den jeg er i dag <3

Og ja, dette her er min personlig og sande beretning fra mig for i dag - tro det eller lad vær, jeg poster dette her mest for min egen skyld denne her gang, så må i kalde det selv terapi eller hvad i vil, men på forhånd til jer der nu sidder og har lyst til at være morsomme og skadefrue på mine vegne her : F-... jer, i skal nok nå at opleve hvordan den VIRKELIGE verden er en dag . . .

Jakob Lauersen fra Radio FRIHED interviewet:
AGENDA 21: Globalt diktatur på Dansk - Dokumentar
http://www.youtube.com/watch?v=Jn_pZHTMlC8
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply