JAKOB ANDREAS LAUERSEN'S MODSVAR TIL MODKRAFT.DK

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

JAKOB ANDREAS LAUERSEN'S MODSVAR TIL MODKRAFT.DK

Post by PaCmAn »

Image
http://i.imgur.com/tBKJvTn.png

JAKOB ANDREAS LAUERSEN'S MODSVAR TIL MODKRAFT.DK : I BLIVER NØD TIL AT STÅ TIL ANSVAR

http://modkraft.dk/artikel/konspiration ... cientology

Bl.a. beskylder de MIG indirekte for at promoverer en Zionistisk sammensværgelse (at jeg er "antisemitisk" eller jødehader?) og at jeg skulle mene at de er grønne reptiler (ja, du læste rigtigt: Små grønne rummænd?)

Det er IKKE tilfældigt de lige vælger at fremhæve David Icke ud af sammenhæng med hensyn til mig på den måde, når de kunne have valgt mellem TUSINDER af andre jeg poster fra . . .

HER ER DET VÆRSTE SLUDDER OM MIG JEG NOGENSINDE HAR VÆRET VIDNE TIL:

Også en anden af radioens faste værter er aktiv i udbredelsen af alternative og mildt sagt utraditionelle samfundsteorier på internettet.

Det drejer sig om Jakob Andreas Lauersen, der udover at have adgang til mikrofonen på Radio Frihed, også har debatforummet PACSTEAM.ORG samt YouTube-kanalen MrPacmanpacks.

Her kan man finde indslag med den højreorienterede amerikanske konspirationsteoretiker og radio-vært Alex Jones, der står bag InfoWars, samt englænder, David Icke, der mener, at verden er styret af zionister og reptiler.

Læs mere om Jakob Andreas Lauersen her.

Se YouTube-kanalen MrPacmanpacks.

Læs mere om David Icke hos Wikipedia.

---

MIT SVAR: Tak for at linke til de ting, for så kan alle jo SELV opdage hvor syge i hovederne i er.

Simon Spies: "Dårlig omtale er GO omtale . . . ."

En anden ting: Jeg synes PERSONLIGT at det er TOTALT pinligt at blive sat i forbindelse med NOGEN af disse mennesker på modkraft -eller rettere: forkræft i verden . . .

----
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply