Status efter 2 måneder i rådighedsvurdering ...

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

Status efter 2 måneder i rådighedsvurdering ...

Post by PaCmAn » Thu Sep 11, 2014 9:29 am

Image
http://i.imgur.com/v5ZMUnu.jpg

Status efter 2 måneder i rådighedsvurdering, XXXXXXXXX vuggestue.

Det har virkelig været to måneder under hårdt psykisk pres og en prøvelse dagligt i hvor langt over mine personlige grænser der kan blive overskredet og stadig være i stand til at forsætte arbejdet i et bare rimeligt humør.

Jeg er blevet sendt ned i XXXXXXXXX for at Esbjerg kommune skulle være i stand til at vurderer min faglighed (som pædagog vil jeg gætte på siden dette ikke er beskrevet i det jeg har læst) men en faglig vurdering af mig som jeg ser det er ikke mulig og det kommer aldrig til at blive muligt et sådant sted pga. alt fra sexchikane der glider over i kønsdiskriminering og ubegrundet mistænkeliggørelse af ALLE mænd som direkte pædofile.

I alles interesse og for at beskytte mig selv ønsker jeg at dette fuldstændig vandvittige og umenneskelige aktiverings projekt stoppet indtil at Esbjerg kommune har læst diverse menneskerettighedskonventioner og slået begreber som "frihed" og "lighed" op på wikipedia. I skal dog ikke afmelde mig endnu eller andet før at jeg har garanti for at dette ikke får økonomiske konsekvenser for mig, for selvom jeg anser det at have en sund psyke som vigtig, er penge dog også rare at have, men om ikke andet kan dette brev i hvert fald betragtes som en personlig klage fra mig, som jeg er sikker på at flere medarbejdere fra pågældende sted vil give mig ret i:

Jeg flyver og fare rundt og skal gælde for 2-3 pædagoger hver gang jeg er alene på stuen, for så skal ALLE døre åbnes hvilket betyder at børnene render rundt over det hele uden mulighed for at holde styr på dem, hvilket jeg så får irettesættelser for og kommentarer som "mænd altså".

Jeg må ikke være i nogen rum alene med lukket dør, men når de andre konstant render og smækker døren bag sig er det mig der højlydt får "skæld ud" foran alle børnene om at "det må du ikke Jakob" osv.

Hele denne rødstrømpe ide med at lave "særlige regler" der KUN gælder for mænd, er ikke "bare" kønsdiskriminerende men også direkte ulovlig (hvilket jo aldrig har været en hindring for Esbjerg kommune, men på et eller andet tidspunkt bliver en eller anden altså nød til at trække en streg i sandet som jeg hermed har gjort).

Det er sexchikane når at alle disse "for at hjælpe dig Jakob" hentydninger KUN handler om at jeg "måske" kunne finde på at have sex med børnene under argumentet "man kan jo aldrig vide".

Det har ikke bare været de mest vandvittige to måneder jeg har oplevet på en arbejdsplads i Esbjerg kommune, det har også været de mest provokerende bemærkninger, hentydninger, irettesættelser osv. "for at hjælpe" og "beskytte" mig og for "at der ikke er nogen der kan misforstå noget" der ikke bare skaber grundlag for at kvinderne alene af praktiske årsager bogstavelig talt slet ikke ønsker mænd i huset på nogen måde, men også en rigtig god måde for Esbjerg kommune at skabe direkte had mellem kønnene på arbejdspladsen. Hvis denne her praktik fra Esbjerg kommunes side var meningen at ødelægge den sidste gælde for mig ved at være pædagog, så kan jeg meddele at det nu er lykkedes og at jeg slet ikke ønsker eller har lyst til at arbejde som pædagog mere i fremtiden.

Med venlig hilsen Jakob Andreas Lauersen
Cpr.: xxxxxx-xxxx
Tlf.: xxxx-xxxx

fra: Illuminati Krigen
Afspilningsliste: http://tinyurl.com/illuminati-krigen

AGENDA 21: Globalt diktatur på Dansk - Dokumentar
https://youtu.be/OIgrVJEceZU

Bilderberg 2014 på Dansk med Jakob på Radio FRIHED
http://youtu.be/v5xH_QCN2Yw

WORLD WAR 3: The documentary
http://www.youtube.com/watch?v=aOx_Aw5uoM0

...

UPDATE: Den øverstbefalende for Esbjergs jobcenter ringede til mig i dag ang. min klage hvor jeg sagde at jeg var faldet lidt ned igen og følte at jeg godt kunne gennemføre den sidste måned af min praktik, men det sagde han at jeg ikke skulle -grunden han gav var ikke denne klage, men at han havde fundet mig på facebook og kunne se at jeg også havde posted klagen der (uden navn osv. ja -OG?) -Så HEJ ESBJERG KOMMUNE, se dog at bliv mennesker selv helt oppe i toppen af jeres lille project paperclip "elite" eller tag konsekvensen og i fremtiden oplev vreden fra TUSINDVIS af min slags -Men det er JERES valg -hvorfor? FORDI JEG HAR TAGET MIT VALG: JEG ER ET MENNESKE DER STÅR TIL ANSVAR OVERFOR MIG SELV OG MIN EGEN OVERBEVISNING -IKKE overfor hvad EU eller FN sprøjter om sig med af gift for hele menneskeheden. Stop det globale diktatur - I DAG !!!

Læs også: "Når Esbjerg kommune stjæler fra sine egne borgere . . . ":

viewtopic.php?f=86&t=19469

A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply