Nazisterne på Esbjerg kommune slår til igen på en løgn

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

Nazisterne på Esbjerg kommune slår til igen på en løgn

Post by PaCmAn » Tue Nov 01, 2016 11:13 am

Image
Nazisterne på Esbjerg kommune VIL bare finde noget på mig -igen igen . . . KUN fordi DE ikke har rent mel i posen.

ESBJERG KOMMUNE SKRIVER:

Partshøring om
dine spillejobs
Du modtager kontanthjælp fra Esbjerg kommune.
I forbindelse med opfølgning af din sag har vi modtaget en oplysning,
som du muligvis ikke er bekendt med
vil indgå i sagsbehandlingen.
Du er blevet genkendt som en del af en musiker
-
duo, der kalder sig BJ
DUO. Ifølge Facebook har BJ DUO været ude at spille i august, september
og oktober måned. Vi har registreret følgende datoer:
Ukendt sted d. 27.08.16.
Bibas d. 24.09.16.
Bibas d. 22.10.16.
Da disse oplysninger muligvis vil få betydning for afgørelsen af din sag,
får du her mulighed for at fremsætte dine bemærkninger før sagen
afgøres.
Har du bemærkninger til oplysningerne, bedes du sende dem til mig, så
jeg har modtaget dem senest den 02.11.16. Du vil herefter høre fra os.
Din forklaring vil indgå i vurderingen af,
Om du fortsat er berettiget til hjælp,
Om du skal tilbagebetale din hjælp og
Om der
skal indgives anmeldelse for formodet socialt
bedrageri til politiet.
Du behøver ikke komme med en forklaring, når den skal bruges til at finde ud af, om du har gjort noget strafbart. Hører vi dog ikke noget fra
dig, vil vi træffe en afgørelse på det foreliggende grundlag.

MIT SVAR:

Hej Esbjerg kommune.

Som jeg har sagt til jer flere gange på job centeret, vil jeg meget gerne have hjælp til at komme ud og spille musik da jeg faktisk er meget dygtig til det. Dette har i hver gang blankt afvist.

Jeg begyndte at tage en guitar med i byen for at spille og synge for gæsterne når jeg alligevel var i byen, hvilket fik folk til at give mig øl som jeg ellers ikke har penge til pga. at Esbjerg kommune bl.a. ulovligt har fyret mig, blacklistet mig fra at bruge min uddannelse som pædagog alene fordi jeg ikke vil lyve og afslører korruption.

En dag spurgte Brian Jepsen mig om jeg ikke kunne tænke mig at tage ud og spille med ham, han spiller hver uge, ofte flere gange om ugen og jeg tænkte at det ville være god træning.

Samme aften var der nogle der skulle holde fest og ville betale os 500 kr. for at komme og spille 2-3 timer, så det sagde vi ja til og besluttede os for at kalde os "BJ-Duo". Det var d. 27.08.16 - Af de 500 kr. brugte vi ca. 200 kr. på taxa.

Brian havde et job på Bibas d. 24.09.16 hvor han spurgte om jeg ville med og have noget mere erfaring, til gengæld ville jeg få fri bar og betalt mine udgifter på transport, der var på ca. et par hundred kr.

Det var meningen at vi skulle spille igen sammen på Bibas d. 22.10.16, men da jeg spurgte om betaling og om det var et fælles projekt eller hva, blev Brian "sur" på mig og sagde jeg ikke var god nok til at spille med ham.

Beviser for disse ting havde jeg tilgængelig på min facebook, men da jeg har slettet og blokket Brian for længst er de ikke umiddelbart tilgængelige for mig mere.

Vi har hygget flere gange sammen med sang og musik gennem det sidste 1/2 år og fået drinks for det, men jeg har på intet tidspunkt været involveret i sort arbejde.

TILFØJELSE: Jeg har lige været til møde i dag. Jeg vil som minimum få en regning fra skat og de 500 + drinks for den sags skyld (hvis det er helt rigtigt). Snakkede også en time i telefonen med Lene fra Esbjerg kommune. De har en gruppe i kommunerne nu der hedder "kontrol gruppen" der kun arbejder med at kradse kroner ind fra folk, specielt hvis de får ydelser fra kommunen.

Hun gav mig andre eksempler på folk der f.eks. har fået sat en hylde op og så en skriver tak for de 500 de fik for at sætte den op, bang: De bliver også knaldet for sort arbejde. Hun siger at f.eks. folk på krammer markeder der sælger og handler også begår sort arbejde der er strafbart ligesom i brugt byt og salg grupperne på f.eks. facebook men at de stort set kun håndhæver loven overfor folk på kontanthjælp !?? LOL, jeg burde have optaget hele den samtale og fået den lagt ud, hun giver mig endda ret i at den eneste måde de kan håndhæve så tyranniske regler på KUN er via et hi-tech militært overvågningssamfund som det f.eks. Snowden arbejdede for men gik imod da det gik op for ham det er ren globalisme / Nazisme. Lene fra Esbjerg kommune mener at overvågningssamfundet KUN vil blive MEGET værre "desværre" som hun udtrykker det. . . .
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PaCmAn

Re: Nazisterne på Esbjerg kommune slår til igen på en løgn

Post by PaCmAn » Tue Nov 01, 2016 9:48 pm

Når Esbjerg kommune stjæler fra sine egne borgere . . .
viewtopic.php?f=86&t=19469
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
Image
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --

PaCmAn

Re: Nazisterne på Esbjerg kommune slår til igen på en løgn

Post by PaCmAn » Fri Nov 04, 2016 8:25 am

Image
Image

Post Reply