Til Esbjerg kommune og Politi: Ang. jeres falske anklager om trusler og hærværk fra min side

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

Til Esbjerg kommune og Politi: Ang. jeres falske anklager om trusler og hærværk fra min side

Post by PaCmAn » Mon Dec 18, 2017 12:27 am

Hej, Jakob Andreas Lauersen her - Cpr. / mit KZ-Lejr nummer er: 270172-XXXX

Hele mit liv har jeg kæmpet for 3 ting der betyder ALT for mig: Ærlighed, frihed og retfærdighed hvilket alle 3 er lige vigtige for mig.

På trods af det og det faktum at jeg nu burde være ca. halvvejs i min livsrejse her på jorden, har jeg aldrig oplevet så meget som EN af disse ting fra det system i arbejder for og som jeg selv var en del af det meste af mit liv, tværtimod: De tre mest vigtige værdier i MIT helt PERSONLIGE liv, har Esbjerg kommune helt systematisk kæmpet for at smadre.

I 2014 oplevede jeg så systemet endeligt fik gjort det af med Jakob, han døde og kommer ikke tilbage igen nogensinde: ALLE de ting jeg havde kæmpet for igennem HELE mit liv var væk, så nu var jeg pludselig ikke halvvejs i mit liv, men i slutningen hvor den eneste udvej jeg kunne overskue var at begå selvmord.

Denne egoistiske trang blev fortrængt til fordel for at tage kampen op, og dette her ER en kamp, jeg ER blevet erklæret krig og Esbjerg kommune HAR holdt deres lille sejrs fest over at endelig være sluppet af med Jakob -Det er i også, Jakob ER død, han døde i 2014, nu er der kun det der burde være JERES dårlige samvittighed tilbage som I bliver NØD til at forholde jer til.

Ingen retfærdighed = ingen fred, og så længe systemet direkte og som i dag under FN's Agenda 21 helt åbenlyst BEKÆMPER ærlighed, frihed og retfærdighed VIL der komme flere og flere af min slags -hvis de altså ikke begår selvmord eller dør i psykiatrien som så mange før mig, også personlige venner som I har slået ihjel.

Jeg har IKKE gjort noget forkert, jeg forsøger faktisk at forhindre mange flere Anders Breivik typer som jer og JERES system skaber på samlebånd i disse dage.

Danmark er under militær besættelse under EU aka FN / NATO og jeg har ikke bare ret til at kæmpe for mit land, jeg har afgivet et løfte i det royale marinekorps så det er min PLIGT at kæmpe imod Udenlandske fjender SÅVEL som indlandske !!!

God jul og godt nytår til jer fra hele mit hjerte, og i behøver ikke sige det igen til mig for jeg ved i ikke mener det alligevel.
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply