Hold dig LANGT væk fra lægen, drop pillerne og lev HELE livet FULD ud

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

Hold dig LANGT væk fra lægen, drop pillerne og lev HELE livet FULD ud

Post by PaCmAn » Mon Jan 15, 2018 1:50 am

Image
https://i.imgur.com/nbkVPBH.jpg

Hold dig LANGT væk fra lægen, drop pillerne og lev HELE livet FULDT ud -Her er mine PERSONLIGE erfaringer og viden

Mennesket er skabt til at spise GRØNSAGER og FRUGT - IKKE kød. Vi er skabt til at spise 3-4 gange OM UGEN. Når du faster mere end 3 dage KUN på REN vand genstarter HELE dit immunforsvar og stofskifte PLUS efter dag 3 begynder din celledeling at producerer STAMCELLER og hvis du kan holde dig KUN til REN vand i 7-10 dage er din krop fornyet som en baby igen stort set.

Svaret på dine spørgsmål ang. langt liv og sundhed fra mig er: FASTE og JUICING !!!

Jeg havde 3 LIVSVARIGE sygdomme jeg skulle tage piller for resten af livet, creme, salver og ætsende væsker på huden til hundredvis af kr. om måneden i alt. Så juicede jeg 100 dage uden at spise så meget som en bid brød, og nu er jeg totalt helbredt for ALT. juicer stadig, er en livsstil og den ændre ALT.

Efter 3-4 uger fandt jeg ud af at det ikke kun handlede om helbredet: Jeg fik sindssygt meget energi, søvn problemer fandtes ikke, når jeg gik i seng sov jeg som en sten i ca. 7 timer og vågnede totalt frisk om morgenen, jeg gik fra at løbe på løbemaskine 1/2 time om dagen til en time om dagen alene fordi jeg havde så mega meget energi jeg skulle af med, min bevidsthed og opmærksomhed overgik selv mine bedste teenageår, min livsglæde og livskvalitet røg helt til top.

Hver morgen LIGE når jeg vågner drikker jeg et glas vand med æble eddike cider (3-4 spiseskefulde) og Himalaya salt vand (3-4 teskefulde) evt. med økologisk citronsaft, og om aften et glas vand på samme måde bare kun med æble eddike cider.

Hvis du vil vide mere om juicing, få inspiration til opskrifter med forskellige formål og den slags, så er her et link til min juicing gruppe på facebook:

https://www.facebook.com/groups/344915495697579/

P.S.:

Hvad fejlede jeg:

Jeg fik konstateret psoriasis der spredte sig over hele kroppen, ansigt, under armene, skridtet osv. samt spise halsrørsbrok hvor jeg producerede for meget mavesyre der gjorde at jeg lå sygemeldt over 3 måneder (uden penge fra kommunen fordi de er nogle royale EU Nazister) hvor jeg kastede blod op om morgenen og kæmpede med mave smerter hver gang jeg forsøgte at sove og lægen i starten frygtede det var mavekræft og sidst men ikke mindst da det var dråben der fik mig til at miste den sidste tiltro til systemet, kolde fingre og tær samt akut besvimede ind imellem og bare faldt om hvor jeg var og stod pga. begynde kredsløbsforstyrrelser - Men uanset hvad sygdomme / SYMPTOMER på omgivelserne vi snakker om, så vil de ting jeg skrev om i dette indlæg virke på ALT, det var derfor en strategisk overvejelse at ikke komme ind på dem her i dette indlæg, for at folk ikke sidde og tænker "nå det er DET han snakker om, så er det jo ikke sikkert hans oplevelser har den samme effekt for mig".

Da jeg konfronterede min hudlæge f.eks. nåede jeg ikke engang at sige noget, jeg nåede KUN at tage en tom "head & shoulders" shampoo flaske op af tasken for at spørge ham om han vidste at den fjerner ca. 98% af folks psoriasis pga. den bekæmper den SVAMP som de fleste hudsygdomme faktisk er -han blev helt nervøs og begyndte selv at forsvare sig uden jeg havde sagt et ord med at "ok ok, nu kan jeg godt se hvor du vil hen. Du må forstå jakob at jeg har et arbejde, jeg er her for at sælge nogle produkter der også kan hjælpe folk men du får mig IKKE til at rende rundt og fortælle folk at de kan købe en shampoo i super brugsen til 39 kr. for det MÅ jeg simpelthen ikke, det er IKKE mit job, det er IKKE min opgave" - så kiggede jeg bare undrende på ham, sagde "det er ok, farvel igen" og så gik jeg . . . Ligesom da jeg var inde til kiggert undersøgel ang. min spise halsrørsbrok: Det var KUN fordi jeg SELV snakkede om E-numre at lægen og sygeplejerskerne måtte give mig ret -men havde jeg ikke selv bragt de ting op så MÅ de ikke begynde at snakke om sådanne ting selv når det ikke er noget de direkte har fået besked på at sige. De MÅ kun forholde sig til deres militære ORDRE -ligesom mig da jeg arbejdede som uddannet pædagog: Jeg MÅTTE ikke sige sandheden om f.eks. FN's dødskoder og dødpaneler, de fyrede mig ulovligt og blacklistede mig fra at arbejde som pædagog i Esbjerg kommune for altid -ikke fordi jeg havde gjort noget ulovligt men fordi jeg citat "ikke er en teamplayer" -og nej, når det handler om at slå folk ihjel i hemmelighed mod deres vilje og uden deres viden og så bare lyve ved at sige "beklager, behandlingen virker ikke så nu stopper vi her" selvom jeg VED det handler om "økonomi" i toppen af EU / FN, ja så siger jeg gerne farvel og ikke tak til sådan et system. Det er TOTALT sygt dette her samfund !!!

“Just look at us. Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, major media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.”

― Michael Ellner

...
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

peter777

Re: Hold dig LANGT væk fra lægen, drop pillerne og lev HELE livet FULD ud

Post by peter777 » Thu Jul 26, 2018 5:15 am

hmm det er interessant Jakob. Er du stadig på toppen og i frihed m.v.?

Post Reply