"Mikkel og guldkortet" på TV2 i 2008 var hjernevask for COVID19 i 2020

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

"Mikkel og guldkortet" på TV2 i 2008 var hjernevask for COVID19 i 2020

Post by PaCmAn »

"Mikkel og guldkortet" på TV2 i 2008 var hjernevask for COVID19 i 2020 . . . .

En julekalender for BØRN hvor verdensøkonomien bryder sammen fordi drengen Mikkel har et guld-kort hvor han altid kan hæve lige hvad han har lyst til fra automater osv.

- Herefter er det 24 afsnit med undtagelsestilstand, militære tjek points, Biometriske godkendelsessystemer osv. osv.... DET er da bare TOTALT idioti og har absolut INTET med jul at gøre og ALT med HJERNEVASK at gøre

- Og så : Hvor vi er nu . . . . .

The Event 201 scenario
https://www.centerforhealthsecurity.org ... nario.html

"Mikkel og guldkortet" var første gang jeg fik kuldegys og nakkehår der rejste sig på mig af PERSONLIGE årsager når det kommer til alt dette her: jeg sidder og ser dette her lort med min søn imens hans mor lavede mad - og følelsen af at de viser os dette her NU fordi at BØRNENE vil komme til at stå i PRÆCIST de situationer selv som bliver beskrevet var bare SÅ åbenlyst for mig - allerede dengang: Der er ALTID en baggrund og ÅRSAG til sådan noget. Filmen "the matrix" er faktisk en meget PRÆCIS beskrivelse af de royal familiers PLAN for en "posthumanistisk" og "transhumanistisk" verdensorden - DE FAMILIER HAR IKKE SKREVET OM ANDET I OVER 120 ÅR NU !!! ARGH hvor er det til at begå selvmord over at VIDE de her ting og føle at man absolut INGEN ting kan gøre - SÅ KAN MAN LIGESÅ GODT VÆRE DØD tænker jeg i hvert fald tit...

Ud fra mine PERSONLIGE analyser af den julekalender virkede det faktisk dengang som om den var lavet med vilje så den på den ene side var så tilpas kedelig at du egentlig ikke rigtig kan huske hvad afsnittene præcist handlede om samt ret forvirrende specielt for børn - MEN på den anden side også benyttede nogle chok effekter og virkemidler som får visse BUDSKABER til at blive brændt fast i underbevidstheden på fuldstændig samme måde som f.eks. X-files episoden "The Lone Gunmen" der blev sat i værk et år før 11. september 2001 der med nøjagtig præcision beskrev HELE hændelses forløbet i DETALJER endda med DAGSORDNEN lagt ind -dog når de gode i afsnittet til TV at afværge flyet der var ved at ramme WTC -i modsætning til hvad der i VIRKELIGHEDEN skete den dag -med 3 overjordiske bunkers af stål -der styrtede sammen pga. 2 fly . . . godt så . . . . tsk tsk....

Vi bliver akklimatiseret, ting der ville komme som et kæmpe chok bliver gjort til "normalt", spørgsmål man burde stille vil eller TØR man ubevidst (eller bevidst) slet ikke få svar på.

"Predictive programming" kalder man det også hvor man giver folk "information" aka hints til UNDERBEVIDSTHEDEN der gennem vores ånd ALTID forstår 100% hvad det er der sker - men hvor der praktisk talt bliver lagt blokader ind overfor "det bevidste jeg" så de opnår det man også kender som kognitiv dissonans, lidt alla Orwell's "Doublethink" begreb.

Apropos den royale elite og børn:

En ting er at folk måske har hørt eller kender lidt til hvordan den royal Nazistiske FN / NATO elite har globale pædofil ringe bl.a. til at kompromitterer embedsmænd, religiøse ledere, kunstnere og diplomater for at gøre dem til det man kalder en "yes man" der ikke kan / MÅ stille sig kritisk på nogen måde -eller bare stille et forkert spørgsmål osv.

Pedophile rings by governments
http://pacsteam.org/viewtopic.php?f=87&t=19811

En HELT anden ting i denne sammenhæng er den som stort set INGEN ved noget om eller for den sags skyld bare har hørt om som rygte fordi den her del ER så fuldstændig hjernedød SYG, nemlig kidnapninger og hele avlsprogrammer for uregistreret børn til Sataniske rituelle ofringer.

Adrenochrome er nok et af de vigtigste stoffer som den royale elite "udvinder" af levende børn i sataniske ofrings ceremonier der kan tage alt fra nogle timer til flere måneder for at skabe så meget smerte og frygt hos barnet at adrenalin bliver pumpet ud i blodet i så store mængder som overhovedet muligt.

Adrenochrome er også grundlaget for handling og story-line i film som f.eks. "Monsters Inc." og "Rapunzel".

Jeg kan huske dengang at folk blev manipuleret til at stemme på Anders Fogh -hvorefter han stille forsvandt ned til NATO og satte Lars u-Løkke på posten som dansk diktator . . .. Hvordan befolkningen var mod Irak krigen, selv Afghanistan krigen -men hvor befolkningen som ALTID bare holder kæft da Anders Fogh alligevel vælger at gå med . . . .

HVAD VAR DET DER FIK DANSKERNE TIL AT IGEN TRO PÅ AT DE LEVEDE I ET DEMOKRATI? Det var at Kongehuset pludselig besluttede sig for at det Danske folk nu skulle til at stemme -Ikke på en ny indsat og udvalgt diktator på forhånd, nææ nej: Vi skulle til Folkeafstemningen om tronfølgeloven - HVILKET ABSOLUT HAR NUL PROCENT VÆRDI FOR VORES DEMOKRATI OG KOMMER TIL AT BETYDE NUL FOR DEN VEJ VI BLIVER FØRT !!!

Dette her indlæg startede sådan set bare som en brainstorm i en anden forbindelse så tag det du kan bruge af mine strøtanker, sæt dig ind i tingene, gør det til en del af dig selv, indse og GØR det PERSONLIGT og KOM I GANG MED AT OPLYSE ANDRE

- "FOR WE ARE MANY" ja . . . -MEN HVOR POKKER ER I HENNE?

Hvis vi IKKE får vendt dette her, så er menneskeheden SLUT om ca. små 5 til MAX 10 år - 100% sikkert !!! Ligesom Agenda 21 / Agenda 2030 har som HOVED formål.

Det HELE står og falder med om vi, befolkningen spiller med på elitens præmisser ELLER vælter HELE bordet med brikker på og starter forfra. Der findes kun disse to ekstremer nu, der er INGEN mellemvej eller lette løsninger nu -ikke mere -den tid er forbi -desværre.

FAKTUM er at : Jo mere vi giver efter og jo længere tid at verdensbefolkningen makker ret overfor denne royal Nazistiske COVID19 FN elite JO MERE VIL DE STRAMME GARNET INDTIL VI ALLE SAMMEN ER DØDE OG BORTE og alene DERFOR er det tid for ALLE at sige fra og råbe klart og tydeligt NEJ -blive VED med at råbe NEJ -og det SKAL være NU !!!

Skrevet af
Jakob Andreas Lauersen

---
IMPORTANT: The pacsteam.pt.vu and pacman.pt.vu backup link will expiire - use the main link from now on
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply