En faKebook ven får svar på tiltale -som altid....

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

Post by PaCmAn »

Kan ikke selv poste i 30 dage - igen - fordi jeg siger COVID19 er fup - igen igen.... de er knald i låget... faKebook...

En skriver til mig:

Tror sgu alle de test handler om at indsamle DNA på så mange som muligt …

Jeg svare:

Vi "giver det frivilligt" -til deres ulovlige militære VÅBEN baser der har været i Danmark som det første "land" omkring da FN startede (inden folk overhovedet havde hørt om deres nye overlords)

Det er de race specifikke våben de snakker om i PNAC dokumentet hvor Dick Cheney ville bruge det til at drive verdens befolkning ud på terrorens afgrund (citat) og bringe ind et globalt lock-down (rockefeller kalder det "lock step" i 2010) og aflive folk under royal nazistisk GLOBAL FN / NATO lov med den IP / digitale tatovering fra 2. verdenskrig på armen i bund og grund til at stå for den systematiske aflivning af ALLE mennesker på HELE jorden - og hvem står for dette nye "SKYNET" globale missil skjolds "forsvar" ? Det gør: IBM der også stod for hulkort systemet for Nazisterne der passede med numrene tatoveret på deres arm. NAZISTERNE VANDT 2. VERDENS KRIG - PUNKTUM !!!!
IMPORTANT: The pacsteam.pt.vu and pacman.pt.vu backup link will expiire - use the main link from now on
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply