En tekniker og sælger klager til mig over google - her er mit svar - kan ikke lade være ...

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

En tekniker og sælger klager til mig over google - her er mit svar - kan ikke lade være ...

Post by PaCmAn »

SÆLGER:

Ahh ok ja

Men jeg har lige dykket i dette!

Det er også et problem at google gør det de gør! 😊

Men ok

😊

MIT SVAR TIL SÆLGER:

google blev skabt af psykiatere fra DARPA og NSA for at overvåge masserne og plante royal nazistisk propaganda for den globale A.I. overtagelse med tvangs vacciner, folk spærret inde i deres hjem til de dør, globalt democide af et omfang der får Hitler til at ligne en søndag skole dreng på skovtur. Jeg har advaret hele verden om at dette her ville ske med artikler, radio interviews og aktivisme gennem MANGE år. COVID19 fupnummeret her for at få os alle samme til at gør de mest vandvittige ting uden at stille spørgsmål har været offentlig i snart 150 ÅR - af de tidligste detaljeret beskrivelser om hvordan eliten vil dræbe hele menneskeheden kan nævnes Rockefeller's "LOCK STEP" plan fra 2010 og Bill Gates "EVENT201" fra et år FØR det hele brød løs.... lidt som PNAC dokumentet et år FØR 11. september beskrev i detaljer hvad Bush regeringen havde planlagt ;) Sådan er der så meget.

infowars.com og pacsteam.org FOREVIGT !!!! <3 PEACE - kommer snart efter kortet - det var vel egentlig det vi snakkede om?

---
IMPORTANT: The pacsteam.pt.vu and pacman.pt.vu backup link will expiire - use the main link from now on
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply