MIT PERSONLIGE BUDSKAB TIL DET DANSKE FOLK 2014

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

Post by PaCmAn »

http://www.youtube.com/watch?v=DDf3vcvaRw4

HELE systemet er sat op til at dem der er i det SKAL lyve, SKAL være hensynsløse, SKAL være ultra egoistiske -med andre ord: Du SKAL være totalt PSYKOPAT for at overhovedet blive overvejet til et job indenfor det offentlige hvor FN´s dødspaneler og dødskoder er virkelighed og en overhængende fare for ALLE mennesker i HELE verden - OGSÅ i lille Danmark, som slet ikke findes mere andet som et minde om "der var engang" . . .

viewtopic.php?f=86&t=19426

En anden "sjov" lille ting:

Jeg har jo fået af vide at jeg ikke skal regne med at komme til at arbejde indenfor det offentlige i Esbjerg pga. jeg talte imod min gamle arbejdsgiver Peter Ried Larsen i Esbjerg kommune der aktivt praktiserer FN´s dødspaneler og dødskoder samt stjæler de ældres penge til sig selv og ikke giver dem den mad de har betalt for mere end en gang for at blot nævne et par eksempler.

viewtopic.php?f=32&t=18800

Nu er jeg så i "praktik" i Troldehulen.dk ude i Tarp aka ulovligt slavearbejde i flg. ALLE internationale konventioner og nationale love fordi det er 1) uden løn og 2) MOD MIN VILJE. Her startede kommunen med at LOVE mig jeg kunne blive der 1/2 år med efterfølgende fastansættelse - Hvilket som altid ikke passer på nogen måde:

Troldehulen er privat, og derfor fik jeg 6 måneder - men efter jeg startede derude ændrede kommunen pludselig opfattelse fordi de giver institutionen så mange tilskud at de bare kan vælge at betragte den som offentlig, så nu efter 3 uger kan jeg pludselig kun få 13 uger.

Lone Dyrholm fra jobaktiv i Esbjerg ringer til mig fredag 28-2 og starter med at spørge hvordan praktikken går, for det skal hun jo når et forløb er ved at slutte - Jeg sidder bare "WHAT?" ved at slutte?

Da vi snakkede sammen første gang, sagde hun at der var mulighed for op til 1/2 år SAMME sted, hvis bare stedet var PRIVAT og at det var troldehulen jo så det kunne hun ikke se noget problem i og derfor LOVEDE hun mig det altså mundtligt, og en mundtlig aftale BURDE være lige så bindende som en skriftlig !!!

Jeg spurgte også selv ind til at det nu var 6 måneder samme sted, hvortil hun svarede ja - for ellers havde jeg sikkert selv sagt nej tak fordi jeg udmærket kender kommunens arbejdsgang og metoder for at få folk i arbejde -eller rettere: Mangel på samme.

En anden ting jeg lagde mærke til i fredags var at hun ikke afviste at hun havde lovet mig 6 måneder SAMME sted, men lød selv helt i tvivl: "Argh, sagde jeg nu også det, jeg synes nu ellers selv at jeg er ret god til at huske at sige MÅSKE" men når hun siger: "Du får 1/2 år i troldehulen med mulighed for fastansættelse bagefter og starter på mandag hvis mødet i morgen forløber som forventet" -Der var absolut INGEN måske´er her overhovedet.

En tredje ting var at hun pludselig midt i det hele afbrød sig selv i snakken om de 6 måneder, lød meget nervøs og bekymret imens hun spørger mig nærmest bedende: "Nej, nu bliver jeg altså lige nød til at spørge dig om du allerede har nået at få noget på skrift hvor der står at du kan få lov at blive i troldehulen 6 måneder?" - Det spørgsmål der gik gennem hovedet på mig da hun sagde det var hvordan i alverden skulle jeg have "nået" at få noget på skrift hvis det bare skulle være mig der havde misforstået noget? I min verden, med udgangspunkt i mange andre ting jeg har oplevet efter jeg flyttede til Esbjerg virker dette her utrolig utroværdigt.

Det jeg så finder ud af (SOM ALTID i disse "tilbud") er at Troldehulen TOTALT lyver mig (og kommunen for at få deres vilje) lige op i hovedet for der er IKKE en stilling som de sagde, der er IKKE noget arbejde bagefter uanset hvad så nu er jeg da glad hvis jeg slipper med at spilde min tid i "kun" 13 uger, men igen: Jeg fortæller dette fordi:

ALLE DER VIL NOGET I DET NUVÆRENDE, PRIVATE, MILITÆRE, GLOBALE LORTE SYSTEM BLIVER TVUNGET TIL AT LYVE, BEDRAGE OG RØVRENDE ALLE OMKRING DEM MED CRAP DAGEN LANG -Ellers bliver du (som sagt) ikke til noget som helst i dette system der får folk som Hitler til at ligne en artig kordreng . . .

Med venlig hilsen Jakob Lauersen fra Radio FRIHED interviewet:
AGENDA 21: Globalt diktatur på Dansk - Dokumentar
https://youtu.be/OIgrVJEceZU

AFGØRENDE VIGTIG VIDEN FOR ALLE DANSKERE:
http://www.pacsteam.org/viewtopic.php?f=86&t=19069

Holdning: DET DANSKE KONGEHUS
viewtopic.php?f=86&t=18724

den danske grundlov OG film fra folketingets hjemmeside...
viewtopic.php?f=86&t=18853

CIA's MK-Ultra program er den direkte årsag til følgende ...
viewtopic.php?f=86&t=18932

Mit budskab til det Danske folk; BLIV HJEMME FRA DET HELE !!
viewtopic.php?f=86&t=19218

HELLE VANDSKRÆK
viewtopic.php?f=86&t=18990

---
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply