[DK] NEMLIG - og BASTA !!!

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

[DK] NEMLIG - og BASTA !!!

Post by PaCmAn »

Image

NEMLIG - og BASTA !!!

Jeg rejste til Argentina som ulandsfrivillig for at gøre en positiv forskel - Men det fik jeg ikke lov til.

Jeg tog en uddannelse i Marinen for at gøre en positiv forskel - Men det fik jeg ikke lov til.

Jeg tog en uddannelse som pædagog for at gøre en positiv forskel - Men uanset om jeg kom til at arbejde med børn, handicappede eller ældre, så fik jeg ikke lov til det.

Nu er jeg arbejdsløs, og har ikke engang lyst til at arbejde mere, for selve det at betale skat er som Glistrup ville have tænkt landsforræderi, når det hele er ulovligt sat op og går til centralisering og vores eget slaveri på et globalt plan.

Hvorfor er det lige at det praktisk ALTID ender med at systemet ændre gode mennesker med gode intentioner til at rationaliserer ELLER i få tilfælde (som med mig selv) gør en TOTALT hard-core NEJ siger overfor et system der spreder død og ødelæggelse uden nåde overalt hvor det kommer frem?

Svaret er: FORDI DER IKKE ER EN MELLEMVEJ - Og valget er dit at træffe - I DAG !!!
IMPORTANT: The pacsteam.pt.vu and pacman.pt.vu backup link will expiire - use the main link from now on
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply