Ang. information som nu dette

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

Ang. information som nu dette

Post by PaCmAn »

Ang. information som nu dette:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2014/02/24/192424.htm

Der var en af vennerne der ringede i går og sagde jeg bare MÅTTE se DR1 - så det kunne jeg lige holde ud i 7 minutter, her er lidt af det jeg så:

En ex- narko strømer lavede selv cannabis olier til sin kone der var dødelig syg af mavekræft (det var hvad han fortalte i telefonen) og det jeg selv nåede at se var hvordan det havde hjulpet denne ældre dame, at over 70% mener det skal gøres lovligt og havde så en politiker i studiet.

Det jeg synes var påfaldende var at han helt klart gik ind for at gøre det lovligt MEN: Hans argument var at det KUN kunne lade sig gøre hvis der var nogen der offentligt og officielt var villige til at producerer og markedsfører en sådan olie OG FØRST HEREFTER KAN DER BLIVE TAGET STILLING TIL OM DET SKAL VÆRE LOVLIGT? Hvem pokker vil, kan eller tør lave noget ulovligt for at regeringen MÅSKE en dag gør det lovligt? Det er absurd, det giver (som altid når en politiker taler) absolut INGEN mening what so ever !!!

Det næste han var MEGET bekymret for er de bivirkninger der evt. måtte komme !?? WHAT? Bivirkninger? Ved den plante? og i forhold til hvad? Big pharma?

Det næste indslag var om det pengeløse, hvor dejligt det bliver snart at blive helt fri for nøgler og pung fordi telefonen aka den "frivillige" militære overvågning og aflivning af dig fysisk og psykisk overtager ALLE funktioner i vores "liv" - lige ud over at hackere og militære satellitter til enhver tid kan gøre alt fra at åbne ALLE bildøre, garage porte osv. osv. ligesom der åbenlyst er blevet testet rundt om bl.a. i USA.

SLUT det globale diktatur, SLUT NU !!!

Med venlig hilsen Jakob Lauersen fra Radio FRIHED interviewet:
AGENDA 21: Globalt diktatur på Dansk - Dokumentar
https://youtu.be/OIgrVJEceZU
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply