Eksempel: Et af mine mange chat svar, flipper lidt ud her ;)

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

Eksempel: Et af mine mange chat svar, flipper lidt ud her ;)

Post by PaCmAn »

Image
http://i.imgur.com/snUYDN8.jpg

lol, håber folk kan tage at jeg til tider flipper lidt ud når de stiller mig alle disse spørgsmål på chatten (I stedet for at tage snakken offentligt) :P

Eksempel:

En der skriver til mig på chatten:

står der ikke et sted i grundloven at danmark ikke kan følge andres regler, som fx eu? Altså at danmark er selvbestemmende?

...

Jakob Andreas Lauersen

Nej, det står at den lovgivende, udøvende og dømmende magt ALENE ligger hos KONGEN der er "fredbarlig" aka URØRLIG UANSET HVAD (pga. seneste grundlovs ændring nu også dronningen)

Med andre ord: Danmark har stort set ALTID været privat ejet af de royale - I dag vil de så bare dræbe os, slå hele lortet sammen til et stort verdensdiktatur - og når de royale er færdige med at dræbe os, vil de forsætte med at dræbe hinanden (som de faktisk plejede at gøre med fornøjelse førhen I stor stil, lidt I nyere tid med f.eks. JFK) indtil der kun er EN royal idiot tilbage der skyder sig selv med et smil på læben og ser sig SELV som en guddommelig sejrsherre.

SLUT

P.S.: Jeg ved godt hvad du mener, men grundloven er ikke det papir værd den er skrevet på for det er en "kontrakt" kongehuset og befolkningen imellem der 100% lægger op til at der KUN er love for os, befolkningen - De royale kan gøre FULDSTÆNDIG hvad det passer dem og (i følge "loven") er der INGEN der kan gøre dem noget som helst, for noget som helst. Men jo, ligesom med Agenda 21: Hvis folk tror på det de læser de godt kan lide og ikke forstår at det andet der står fuldstændig ophæver ALLE de "gode" ting, ALLE vores "rettigheder" osv. så er vi VIRKELIG på røven for at sige det pænt <3

---

Holdning: DET DANSKE KONGEHUS
viewtopic.php?f=86&t=18724

den danske grundlov OG film fra folketingets hjemmeside...
viewtopic.php?f=86&t=18853

---
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply