Kim Larsen: Staten og bankerne har taget røven på os ALLE sammen

Et forum for det Danske folk - Hvis du vil VIDE mere

Moderator: The Forum Group

Post Reply
PaCmAn

Post by PaCmAn » Wed Jun 19, 2019 7:44 pm

https://youtu.be/quCnDlCOjFc

RETTELSE: Stem IKKE blankt: BLIV VÆK !!

Kim Larsen: Nu kommer der en protestsang. Og så siger folk - en protestsang - nå javel ja...men det er faktisk ved at blive en raritet. Det er sådan noget man kan udstille på Nationalmuseet efterhånden. Det var i 60'erne og 70'erne de sang protestsange - dengang da var de vågne. Nu er folket faldet i søvn!!! Der slumres!!! Man finder sig i alt!!! 500 forbud om året! Det er da meget hyggeligt - det gør da ikke spor! Det gør da ingenting, at vi bliver overvåget af tv-kameraer overalt hvor vi går. Det er da ligemeget - så er vi jo "trygge" og har det "godt" Så her kommer en protestsang; den handler ikke lige om det med overvågningskameraer - den handler om noget andet - den handler nemlig om det mærkelige fænomen, at man sparer på hospitaler, biblioteker, skoler og så videre og så videre - fordi det skal man - der skal spares. Men når de smarte drenge de har taget hele befolkningen i røven - og undergravet hele vores økonomi - sammen med bankerne - så er der ingen der siger noget overhovedet - de får bare en masse milliarder. Og det har vi sammenfattet i en lille tekst der hedder: De ringede henne fra banken og sagde goddag kære ven kunne de tænke Dem at købe en aktie til 120 procent ? Men hvor var de alle sammen henne da jeg kom for at hente mine penge ? De sagde næ næ næ du kan godt slappe af kom igen en anden dag! Sidste vers: Politikerne siger så meget især hvis sagen er speget efterhånden har de sagt så meget at det kan være ligemeget Men når de siger: Hallo Peter Plys Du skal bare sætte dit kryds Så sir' jeg næ næ næ Du kan godt slappe af - kom igen en anden dag Jeg siger næ næ næ Du kan godt slappe af - VI stemmer blankt igen en dag! Kommentar: "Lad dette være opfordringen til at boykotte deres skindemokrati og stemme blankt ved de kommende valg. Der er ingen forskel på rød og blå stue - for det er bankerne og kapitalen der regerer uanset hvem der sidder som kransekagefigur eller marionetdukke."
A SUN CULT + WORLD DOMINATION = "THE NEW WORLD ORDER"
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." -Goethe
Image
Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-- - - - - - - - - - - - - - - > > > LISTEN TO ALEX JONES RIGHT NOW - CLICK HERE < < < - - - - - - - - - - - - - - --
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Post Reply