aftens emne - der afsløres til sidst

Vigtig information til det Danske folk på Dansk
Post Reply
User avatar
pacman
Site Admin
Posts: 1332
Joined: Thu Dec 10, 2020 7:46 pm

aftens emne - der afsløres til sidst

Post by pacman »

Der er metaller, vitaminer, proteiner, sten, stjerner osv osv men intet af det manifesterer sig som andet en ren energi i form af frekvens lige indtil der kommer en BEVIDSTHED på det, en OPMÆRKSOMHED på energien og først DER fremstår noget som "fysisk" i vores bevidsthed selv om det slet ikke er sådan rigtigt- og hvad er denne ENE ting der gør ALT det her muligt / hvad er den VIRKELIGE værdi og valuta i UNIVERSET, og nej det er ikke guld. ?

Det er VAND

I dag har selv videnskaben været med til at bevise det de gamle tekster altid har vidst, nemlig at vand har hukommelse, monokyler i vand omstrukturerer sig efter behov i klystre der kan gå igennem selv et vands rensningsanlæg og din krop uden problemer.

ALT vand i universet blev skabt / opstod samtidig med universet - intet er kommet til siden og intet er forsvundet siden.

Det vil sige at vand har information i sin hukommelse helt tilbage fra universets skabelse, men ikke nok med det for hvad skal information til alene hvis der ikke er en ÅND, en BEVIDSTHED tilstede til at processere denne information? Nemlig: Vand har hukommelse, ånd og dermed BEVIDSTHED - ligesom at DIN bevidsthed er baseret på den livsgivende og udrensende ånd man bogstavelig talt kan kalde vand der både kan indeholde positiv eller negativ energi.

Vand vi opfatter som simpelt og ret lige til, er i virkeligheden magi, ren alkymi fra naturens side.

Og det er bare hvad selv videnskaben i dag kan BEVISE !!!

Nogle andre ting jeg selv har stødt på som jeg personligt selv TROR på kunne være rigtige uden at vide det med sikkerhed, kunne være undersøgelser jeg har stødt på gennem årene som f.eks. det her :

Tager du helt destilleret vand og påvirker det med Schumann frekvensen på 7.8 Hz (samme frekvens som jorden udsender naturligt, som alt liv på jorden er tunet ind på fra planter til dyr og mennesker) så har det vist sig at grundstammen til alt DNA opstår spontant i vandet. I denne forbindelse har jeg personligt en mistanke om at det vi bare kalder "baggrunds stråling" fra "big bang" MÅSKE i virkeligheden er et konstant felt af INFORMATION der kunne være medvirkende til at "kode" på grund DNA, der på denne måde gir forskellige former for liv, der kan leve under alle forhold man kan forestille sig i universet. Når det først spontant bare opstår på planeter der har vand, og så udvikler liv gennem denne process - der jo mere man kigger på det forklare flere ting i vores verden end stiller nye spørgsmål -Med mindre man ikke er villig eller istand til at accepterer konceptet om REN energi, REN bevidsthed, REN ÅND der jo også kun er muligt hvis man er istand til at vende sig 180 grader rundt fra verdens livsløgn til menneskeheden om at vi lever i et fysisk univers. Sandheden og dermed også VIRKELIGHEDEN er at hele universet og alt i det er baseret på FREKVENS og ELEKTROMAGNETISME -og ikke andet . . .

Lad mig vide hvis du har mere at tilføje eller helt andre tanker om emnet, tak.

LIDT mere om dette emne her:

What is Consciousness?
viewtopic.php?t=571


Masaru Emoto - Water Experiments
https://youtu.be/1qQUFvufXp4

Water Has Memory.......
https://youtu.be/FMrQme-DEas

and MUCH more . . .

---
2020 was the year of "the great reset" aka a Royal Nazi Global Military Dictatorship
by the UN / NATO elite, using the COVID19 hoax to take EVERYTHING away.
When I was a child, people wrote stories about artificial intelligence that did not exist
- In the near future, artificial intelligence will write stories about humanity that does not exist.
Post Reply