koglekirtlen, underbevidstheden og universel information

Vigtig information til det Danske folk på Dansk
Post Reply
User avatar
pacman
Site Admin
Posts: 1369
Joined: Thu Dec 10, 2020 7:46 pm

koglekirtlen, underbevidstheden og universel information

Post by pacman »

Image

koglekirtlen, underbevidstheden og universel information

NYHED: Nu også på engelsk og som film:
viewtopic.php?p=1048#p1048

Jeg tror ikke på at udelukke noget som helst, men kæmper hele tiden for at holde fokus i den retning hvor BEVISERNE og FAKTA befinder sig. Det kan være svært med sådan et emne som nu dette her, hvor jeg efter flere års overvejelser nærmest ser mig nødsaget til at tage en risiko, vove mig ud på gyngende grund og forsøge på at beskrive det ubeskrivelige med mine egne ord og fortælle historien om hvordan noget vi i VORES verden og tidsalder "normalt" oplever som fri fantasi og totalt vanvittigt, engang var almen viden og totalt accepteret som fakta i den tid teksterne blev skrevet og så HELE vejen frem til den dag i dag hvor det foregår bag lukkede døre under den globale privatejet militær industri hvor INGEN kan få adgang til noget som helst med mindre det handler om en helt konkret og specifik funktion en person kan have, uden at nogen er i stand til at forstå hvad det overordnet er der foregår. Den vestlige Royale familie elite ikke bare ved ALT om det jeg vil skrive mine egne små brudstykker af her, de høster, bruger og udnytter fuldt ud den viden og information de får, til at opfylde DERES drøm og dagsorden, en dagsorden der KUN betyder EN ting for os der ikke er Royal blodlinje: DØDEN !!!

Kun DU har svaret på ALLE dine spørgsmål i livet men så har du faktisk også ALLE svar jo bedre du bliver til at kigge indad. Jo større og mere omkring spørgsmålene kommer, selv ud i det umulige hvor du "bare" skal kigge dybere indad for uanset hvad, så har du svar på ALT hvis du har høj nok bevidsthed der hænger tæt sammen med stor træning i vejrtrækning og meditation (eller fordybelse i stilhed som jeg kalder det) og sidst men ikke mindst det helt grundlæggende for at dette her overhovedet kan lade sig gøre, nemlig at holde en sund og ren krop SPECIELT koglekirtlen i denne forbindelse da den helt specifikt er og i hundredvis af år har været under KONSTANTE og massive frontalangreb fra bl.a. Fluor der er i ALT fra tandpasta, vand, mad osv. ALT jeg snakker om her afhænger som nummer et af et RENT "alt seende øje" som man kalder koglekirtlen fordi det faktisk er en form for fysisk øje der "ser" ting fra det felt der udgøre denne universelle bevidsthed vi VED eksisterer i dag.

Begreber som "orakler" beskrevet i f.eks. filmen "Minority report" er virkelige fænomener hvor fremavlet former for mennesker, lidt som vi gjorde med ulve til hunde, ligger dybt under jorden i kar fyldt med elektroder og teknisk udstyr. Her kommer disse "orakler", disse væsner til verden, lever og dør i disse kar hvor de i VÅGEN tilstand bliver pumpet fulde af DMT (The Spirit Molecule) der gør at oraklerne nu kan drømme IMENS de er vågne hvor de så ligger og beskriver det de drømmer, med andre ord beskriver de det de oplever ved at VÆRE i dette felt af FULD bevidsthed.

ALLE mennesker kommer i denne tilstand nærmest HVER gang de sover, men det sker når vi er i den dybeste REM søvn og her har naturen en mekanisme der forhindre os i at huske noget som helst af det vi oplevede i den dybe drøm / i den universelle bevidsthed.

Grunden til at konger, kejsere, præsidenter, regeringer, militære organisationer, private firmaer osv. osv. igennem ALLE tider har være så optaget af disse "drømmetydere" i det offentlige rum samt fylder meget i religioner er fordi magthaverene via disse væsner (orakler, drømmetydere og hvad de ellers kan kaldes for) ikke bare kan få helt præcis og detaljeret information om ting der er sket, den VIRKELIGE hemmelighed der også er virkelig STOR og kan være MEGET svær at overhovedet forholde sig til er at oraklerne også kan fortæller og besvare helt konkrete spørgsmål i detaljer om FREMTIDEN der skal forstås helt generelt og med MEGET konkret information om ting som naturkatastrofer, dødsfald, mord -ja kort sagt: ALT. Den del af "Minority report" med Tom Cruise er 100% sandt og har ALTID været det.

Det tyder på at grunden til at dette her nærmest magiske (magi=teknologi ikke forstået) er at ALT hvad der er sket og ALT hvad der er blevet fundet frem til gennem HELE universets levetid, selv de mindste detaljer, findes i et felt i vores univers som er uden filter, dagsorden eller manipulation af nogen slags.

Skal lige slå helt fast at denne information blot eksisterer som en del af en universal bevidsthed, der er ikke noget godt eller ondt i det - Men den Royale selverklæret verdenselite der trækker information ud og bruger det imod os som våben gang på gang ER onde, derfor jeg nu stikker en finger i jorden og våger mit skin ved at offentliggøre mine egne resultater og information indtil videre fordi der er også brug for GODE mennesker der begynder at "trække" information ud der kan blive brugt til at trække i den modsatte retning af den nye verdensorden og alle deres indavlet familier med tilhørende loger, bedre kendt hos eliten selv som dødsordner.

Dem der f.eks er gode til at meditere kan lukke så meget af for dem selv og egne tanker at det er og ser ud som intetheden hvor intet sker, her kan du komme i dette felt hvor uanset hvad undren eller spørgsmål du har, finder du svaret før du er færdig med at formulere spørgsmålet.

Det de altid har vidst skaber denne forbindelse er koglekirtlen og når der bliver åbnet op er det felt du får adgang til faktisk det samme "sted" i hele universet / inde i dig, din krop som folk til hverdag kalder "underbevidstheden" og det er DER vi kan oparbejde en høj nok bevidsthed til at kunne opfange information fra det felt og det har som sagt universel viden, bogstavlig talt, om ALT - !!!!!

Afslutning:

Her til sidst vil jeg lige slutte med lidt personlige grunde til at dette emne altid har fyldt meget for mig :

Hvis du er ateist svare det for mig personligt til at du ikke tror på at din egen bevidsthed eksisterer, eller sagt på en anden måde: Du kan ikke se strøm, men når det slår gnister larmer og gir stød VED du der er noget LIGE der - men også kun LIGE når du kan se, høre eller mærke det -Men det gir jo ingen mening, for når du ikke kan se eller høre noget vil det jo, logisk set, i et rent FYSISK univers kun passe ind hvis man enten kan se noget eller IKKE kan se noget -for hvor forsvinder strømmen hen når den ikke lige slår gnister eller gir stød?

Som du måske allerede har regnet ud, er det faktisk din ÅND jeg snakker om for den er også "bare" REN energi. Hvis der kun skulle være noget fysisk i vores univers, ville der i vores definition være "ingen ting" da det vi ser som fysisk KUN eksisterer når vores bevidsthed er i spil. Uden en observans i form af bevidsthed, eksisterer intet i vores univers som andet end et energi felt af potentiale. Det betyder at det ALENE er vores ånd, der helt bogstavlig talt eksistere på et andet plan, en anden frekvens end vores eller som videnskaben åbent kalder det i dag, en anden dimension hvor vores ånd / bevidsthed ALENE er i stand til at manifestere vores "fysiske" univers som et elektromagnetisk hologram hvor at ALT du ser udenfor dig selv, f.eks. stjernerne i universet, i virkeligheden og helt dokumenteret kun eksisterer ET eneste sted når du kigger på dem, og det er i din BEVIDSTHED -men også KUN som forløb i vores bevidsthed.

Kort sagt: ånden eksisterer uanset hvad - men det fysiske univers findes KUN som DIN ånds drøm.

Helt PERSONLIGT er jeg sikker på at når vi bliver født eller vågner om morgen som mennesker, er det vi oplever og tager for givet og en selvfølge ALENE baseret på OPLEVELSEN af at være et menneske. JEG TROR det vi oplever her, som mennesker, er STIK modsat på et eller andet plan og synes SELV jeg har en idé om hvad det kan være.

Jeg ser ånden (den fælles bevidsthed / REM søvnen / døden som tilstand) som værende Den "virkelige" verden, det man i videnskaben kalder "base reality" og når jeg vågner som MENNESKE er det tilstanden at JEG altid har set, følt og oplevet som en meget lang form for drøm, spil, test, forlystelse eller på anden måde uvirkelig og nærmest lidt ligegyldigt uden at være ligeglad.

Mine drømme, specielt som barn og ung, var mange gange direkte ting taget ud af virkeligheden, men som så bare skete i virkeligheden dagene efter, hvilket min far også var plaget af i perioder, bogstavlig talt for når man får en af "de" drømme vågner man bare brat op, er lys vågen med det samme og VED bare at DET der var IKKE "bare" en drøm simpelthen fordi det føles 100% virkeligt i drømmen OGSÅ efter man vågner.

Tanken jeg fik første gang jeg vågnede fra sådan en drøm som 12 årig har fulgt mig hele livet som en helt naturlig del for mig : Det min far og jeg oplever HER anses for at være umuligt som de fleste må mene - samtidig med at jeg ikke engang SELV ville tro på nogen der fortalte mig sådan noget - og da slet ikke hvis jeg ikke selv havde oplevet noget tilsvarende? Det var på den måde jeg kom frem til mit livs store personlige spørgsmål : Når både mig OG min far oplever ting der er MEGET mere end bare uforklarligt og helt logisk set umuligt -KUNNE det så måske ikke godt være det mest fornuftige for en dreng som mig at bare vedtage for mig selv at mig som MENNESKE i DETTE her univers MÅ være drømmen baseret på ren fantasi - Det var i hvert fald den BESLUTNING jeg tog for at MIN verden gav mening igen og kunne endelig putte alle de tanker og dissideret bekymringer jeg havde omkring dette her bag mig.

BEMÆRK: Dette her er en yderst PERSONLIG fortælling med mange følelser involveret, så denne artikel skal på ingen måde ses som et forsøg på at være objektiv. Jeg håber og tror på at de par stykker derude der kan spejle sig i de ting jeg beskriver her og få lidt ud af det, måske ikke føle sig helt så mærkelig eller alene ved at opdage der er andre som en selv.

Til sidst vil jeg bare sige tak fordi du læste med så langt. Alt jeg skriver her er oprigtigt og hudløst ærligt, men forventer ikke at folk bare tror på det jeg siger. Jeg har opnået det jeg ville, hvis bare et par stykker af dem der har læst indtil nu begynder at stille spørgsmål -For SÅ er vi i gang ...

Venlig hilsen,
Jakob.

Denne artikel er skrevet for:

PACSTEAM.ORG

---
2020 was the year of "the great reset" aka a Royal Nazi Global Military Dictatorship
by the UN / NATO elite, using the COVID19 hoax to take EVERYTHING away.
When I was a child, people wrote stories about artificial intelligence that did not exist
- In the near future, artificial intelligence will write stories about humanity that does not exist.
Post Reply