KLAGE TIL SYDTRAFIK:
Emne:
chauffører der køre dødskørsel imens de snakker i telefon og ikke tager passagerer op
Jeg planlægger at tage ud på Møllekrogen i Esbjerg og høre musik fra kl. 20:00 til 23:00.
Da jeg til tage 3A fra Kvaglundvej v Lærkevej (Esbjerg) kl. 19:39 er chaufføren ved at køre ind i mig fordi han sidder og snakker i telefon på udlands og kun lige når at hamre bremsen i så jeg kunne gå op til ham og komme ind.
Da jeg skal hjem igen fra Møllekrogen (Spangsbjerg Møllevej v Mølleparken) i den modsatte vej kl. 23:17 er det nu en hvid mand der sidder og snakker i telefon og SLET ikke ser mig eller på vejen for den sags skyld.
Det kostede mig 137 kr. i taxa alene fordi jeres medarbejdere køre alt for hurtigt, slet ikke kigger på vejen, sidder og snakker Jalal sprog i telefonen under kørslen og slet ikke følger med i hvad der foregår.
Kort sagt: Det har været rent til grin at bruge penge på jeres "service" når dem man har med at gøre åbenlyst er fuldstændig ligeglad med service, sikkerhed, love og regler.
KLAGE TIL SYDTRAFIK
KLAGE TIL SYDTRAFIK
2020 was the year of "the great reset" aka a Royal Nazi Global Military Dictatorship
by the UN / NATO elite, using the COVID19 hoax to take EVERYTHING away.
When I was a child, people wrote stories about artificial intelligence that did not exist
- In the near future, artificial intelligence will write stories about humanity that does not exist.
by the UN / NATO elite, using the COVID19 hoax to take EVERYTHING away.
When I was a child, people wrote stories about artificial intelligence that did not exist
- In the near future, artificial intelligence will write stories about humanity that does not exist.