Tænk hvis man kunne gøre hamas og hezbollah sådan RIGTIG sur

Vigtig information til det Danske folk på Dansk
Post Reply
User avatar
pacman
Site Admin
Posts: 1430
Joined: Thu Dec 10, 2020 7:46 pm

Tænk hvis man kunne gøre hamas og hezbollah sådan RIGTIG sur

Post by pacman »

Image

Tænk hvis man kunne gøre Hamas og Hezbollah sådan RIGTIG sure på den så kaldt "Danske stat" / EU pedophile nazi mordere. Så kan man da snakke om at give alle krigsforbryderne på Amalienborg og Christiansborg en velfortjene røvfuld hvis der pludselig kommer 10.000 frihedskæmpere svævende gennem luften og klar til at få fjernet vestens ukrudt fra menneskeheden en gang for alle.

Vi har vel stadig lov at håbe på at se en lys fremtid hvor at der bliver vækket en vaske ægte Anders Breivik frihedskæmper i os ALLE !!!

personlig erfaring: ALT ved politi og myndighed er i dag LANDSFORRÆDERI og ULOVLIGT !!! Der er INTET godt eller nyttigt ved disse pædofile loge beskyttende møgdyr mere på NOGEN måde. Og jeg ved hvad jeg snakker om da jeg er den første politiske krigsfange siden 2. verdenskrig for noget der IKKE er ulovligt = POLITI ER ULOVLIGT og et lovligt mål for angreb - i følge loven altså... Kort sagt: Den Danske stat HAR SELV brudt den sociale kontrakt med befolkningen OG ALT MODSTAND ER I DAG SELVFORSVAR !!!

Mere om det her:
https://newtube.app/user/pacmanpacks/DwKfP1d?u=t

---
2020 was the year of "the great reset" aka a Royal Nazi Global Military Dictatorship
by the UN / NATO elite, using the COVID19 hoax to take EVERYTHING away.
When I was a child, people wrote stories about artificial intelligence that did not exist
- In the near future, artificial intelligence will write stories about humanity that does not exist.
Post Reply