BOYKOT madsteder der håndhæver FN's ulovlige militære vaccine-pas

Vigtig information til det Danske folk på Dansk
Post Reply
pacman
Site Admin

Post by pacman »

I går blev mig og en nabo smidt ud fra mac-d og en anden nabo smidt ud i dag fra en pølsevogn fordi vi ikke har et vaccine pas... er det ved at være Breivik tid? Det VED jeg det er....

Kort sagt: Siger de i ikke kan spise et sted hvis i ikke fremviser et vaccine-pas, gør i det alligevel under henvisning til Nürnberg koden, Amsterdam og maastricht traktaten.

Hvis de forsætter med deres Royal Nazistiske loge propaganda er det tid til at RÅBE HØJT, lave en scene og forlade stedet i protest OG VREDE !!!

Jeg har ikke tænkt mig at lave et langtttttt indlæg ud af dette her, bare i husker at sige fra, sige nej og RÅBE HØJT og være bevidst og klar over hvorfor i gør det.

Det er dem der står foran jer og f.eks. kræver et vaccine pas der står til og FORTJENER DØDEN i flg. ALLE regler på området -og jeg er personligt fuldstændig ligeglad med om de er klar over det eller ej: DE LYVER, SÆTTER FOLKS LIV I FARE OG SLÅR FOLK IHJEL, 100% - PUNKTUM !!!

Se også:

Kort SMS sendt til KFUM chef samt vaccine modtager og fortaler
viewtopic.php?p=713#p713

Dansk Plandemi
viewtopic.php?p=613#p613

Covid-19 er planlagt!
viewtopic.php?p=621#p621

---
2020 was the year of "the great reset" aka a Royal Nazi Global Military Dictatorship
by the UN / NATO elite, using the COVID19 hoax to take EVERYTHING away - RESIST !

As a former royal marine myself i have said this for many years: The way to go when
it all go to shit (NOW) is a few sniper teams taking out the entire Royal Nazi lodge
military global elite AT ONCE to give freedom a chance !!!
Post Reply