Lige en hurtig update fra mig om min situation

Vigtig information til det Danske folk på Dansk
Post Reply
pacman
Site Admin

Lige en hurtig update fra mig om min situation

Post by pacman »

Lige en hurtig update.
(også sendt til sygehuset, politi, advokater og TV). DK = NWO NAZI PIGS - en update fra en gammel kending...

Søndag d. 13 juni var jeg ude for en meget alvorlig ulykke hvor jeg fik knust mit venstre knæ og flækkede over halvdelen af begge knogler i skinnebenet samt fragmenterede dele store dele. Har nu været under 9 timers operation hvor jeg bl.a. Har fået indsat nye knogler fra knogle banken. Der er en chance for det ikke healer rigtigt og jeg i værste fald mister benet. Det kommer til at tage minimum et år før det hele er helet og knoglerne hærdet. I bedste fald Kan jeg regne med små gåture i fremtiden men det bliver aldrig det samme igen. Om 5 uger når jeg får benskinnen af ved jeg mere men indtil da trækker jeg mig lige lidt fra det hele. Men jeg vender tilbage .....

---

Image
PacSteam/KILLEMALL.jpg

QUICK UPDATE FROM ADMIN

Juli 13. I was involved in a very serious accident and will not be present for a while. All I can say after spending 12 days at the "hospital" is that now I know how the last days for the people in Auschwitz and other KZ-death camps must have felt because THAT IS WHAT IT ALL IS ABOUT NOW. The system is evil yes, but the PEOPLE are EVIL and MUST BE STOPPED !!!

Example: I said no to the corona test and that resulted in me being threatened, yelled at, laughed at and put down by the doctors while they were talking about they might as well cut of my leg now then because there is no way they would let me keep it if I did not submit !!!

These are WAR CRIMES and I have EVERY right to go down to that hospital and KILL EM ALL - 100%

I will be writing a story line with more details, at least in danish, I think - its pretty hard to focus after this medical tyranny and brain washing MK-ultra experience first hand.

I will be back....

PaCmAn

---

Image
https://i.imgur.com/nWtB5Y9.jpg

Image
https://i.imgur.com/5OKP55w.jpg

Image

NO mask, test or vaccine. Do NOT pay fine. POLICE = LAWLESS TRAITORS
viewtopic.php?p=542

---

Endnu en grund til at Mette Frederiksen og co. skal DRÆBES - NU !!!
viewtopic.php?p=880
---
2020 was the year of "the great reset" aka a Royal Nazi Global Military Dictatorship
by the UN / NATO elite, using the COVID19 hoax to take EVERYTHING away - RESIST !

As a former royal marine myself i have said this for many years: The way to go when
it all go to shit (NOW) is a few sniper teams taking out the entire Royal Nazi lodge
military global elite AT ONCE to give freedom a chance !!!
pacman
Site Admin

Re: Lige en hurtig update fra mig om min situation

Post by pacman »

Dette her mener jeg 100%

Der er ingen af de øvelser jeg får eller genoptræning der giver bare 10% af hvad ems (elektrisk muskel stimulation) gør for mig i disse dage med den skade jeg har. Systemet er fame også fup her - lige som alle andre steder.

Kan målrette alle muskler i et bestemt område og så bare skrue op for styrken. Ville tage flere år at nå det jeg har nået på 5 dage når det kommer til låret og måneder for knæet.

--
2020 was the year of "the great reset" aka a Royal Nazi Global Military Dictatorship
by the UN / NATO elite, using the COVID19 hoax to take EVERYTHING away - RESIST !

As a former royal marine myself i have said this for many years: The way to go when
it all go to shit (NOW) is a few sniper teams taking out the entire Royal Nazi lodge
military global elite AT ONCE to give freedom a chance !!!
Post Reply